21 Januari 2013

Gaya Model! =p

Assalamualaikum & Selamat Pagi!
Rindunya kat kawan-kawan :)

Pagi-pagi lagi anak dara dah enterprem ye, hehe
Nak ceriakan aunties & uncles semua 
Harap2 takde la yang moody Monday =p

Ni masa breakfast kat kedai mamak, Sabtu lepas
Kemain lagi anak dara posing cam model!
Orang lain nak makan, dia sebuk nak 'ukur' kedai
Ke sana ke sini sibuk berjalan
Nak makan pun tak tenang! Huhu! :)




Pagi-pagi kul 8 dah kluar umah
Breakfast dulu sblm teruskan perjalanan ke Putrajaya
Malam sebelum tu anak-beranak tido kul 1.30pagi
Paginya plak mak pak nak solat Subuh
Anak-anak pun cargas bangun sama
Adoiyai!
Jangan ngaruk sebab ngantuk 
Kat tgh-tgh orang ramai nanti, suda la...!


Model roti canai kat Galaksi TV9, kehkehkeh! =p


 Lapo plak nengok nasi lemak ni, huhu!


Kawan-kawan Monday blues ke pagi ni?
Kami takkkkk (ceh, velagaks! =p)
Sebab kami tengah menghitung hari nak pi bercuti, yeay! 
^_____^


So, cemane weekend kawan-kawan? ;)



p/s:
CuteMum dalam MHI pagi ni, uols!

21 comments:

mamalieyna berkata...

amboi..model cilik.. ada gaya..comels.. ^_^

awainye nad kuar rumah.. cadang nak g putrajaya gak semalam, tp ptg...hujan..huuu~

*azni* berkata...

mmg betul2 posing gaya model baby nayli tu.. ;)

Nigina berkata...

amboiii cutenya nayli... mmg macam model cilik pun.....

syawalsimpsons berkata...

posing mmg best..ala..nak tgk x dpt..

mamafarah4 berkata...

hehehe..tomei2..
ada bakat la jadi model..hehehe

Alyyani Anuar berkata...

ceria betul si nayli tu ye..wah glamour abg zack! aunty baru tau. :D

lieyalatif berkata...

kemain lagi model gedik tu berjalan heheeheheh...siap depang2 tangan gituu ...dgn baju kaler2pul tuuu...comel laa sgt awak ni nayli oiii ehheheheeh

ishh nad ni, lieya pun teliur tgk hah....

wah nak pi cuti2 yeak..bestnye....kmane tu nad...

ieyda berkata...

comel model nie bergaya ye...:D

lia berkata...

Nayli... mmg comey abes... bila masa ntah nak ketemu baby Nayli acik lia ni kan...

eima berkata...

nad miscall aku klu dlm MHI dah keluar aku nk lari pi tgk jap

eima berkata...

lupa plak nk komen .. nayli mmg comey .... geram aku

♥cikmOt♥ berkata...

amboii...glamer dah uyun...hehehe

Falsya berkata...

aloh aloh mmg menggoda posing baby nayli...

Ya ALya berkata...

Pg monday ni ngantuk sesangat.....

Zura@Iwan berkata...

model cilik dh dpt kaki..,keja nk jln je le..hikss

wahh nad..tliur tgk itu nasi lemak...hehe,,

#weekend akak x ke mn2 pon..byk duk umah..cuma klmrin ahad je keluar dh ptg g beli brg kt tesco..hehe

ALoNa CintamaniszLite berkata...

shantek nayli pakai baju mcm tu..shomel jgk ngan kasut pun kaler2...

best laa nad...nk gi cuti2 ye..

Rose berkata...

comelnye dia:)

intanfirdaus247 berkata...

pandainya nayli pose..hehehe

mummy_ayu berkata...

tomeinya model nie..mentang2 dah pandai jalan..nak jalan jer yer?

Aisyah Husaini berkata...

hi hi hi comel cute beno gaya gitu

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

nayli pandai posing hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...