04 Januari 2013

FM Lagi..?!!! Suuuuukaaa Sangat! =D

 Kalu bleh melompat bintang, memang MamaZN dah buat dah!
Tapi takde la sampai rupe itu kan
Masih bleh menahan diri lagi, hihihi
Keterujaan yg sangat-sangat la tak terkiranya!
[1] Sebab memang MamaZN suka FM!
[2] Sebab pemberian kawan2 alam maya - rasa dihargai plak :)

Tak kesah la FM tu dari mana-mana pun
Dari dalam negeri @ luar negeri
Tapi bila dah namanya pemberian ikhlas dari kawan2 yang tau hobi kita
Mestila tangkap syahdu syahdan ;)

Macam yang MamaZN dapat ni
Kawan dari alam maya Noorzie
Dari blog membawak ke FB plak
Bersua muka tak penah, tapi macam dah kenal lama ;)
 Noorzie baru balik dari Cameron Highlands seminggu sebelum MamaZN pegi ritu
Pi cuti2 pun masih ingatkan kat MamaZN..?
Kalu idak, takkan nak belikan souvenir kan? Hikhikhikhik =p
 TQ Noorzie! Sangat2 hargainya!


Dapat 2 ketul plak tu! :)


Kat umah ni, MamaZN ada 7 ketul FM Cameron Highlands
1 ketul Cikmot kasik, lagi seketul Nana IbuDamia bagi
2 ketul Noorzie plak kasik
Lagi 3 ketul koleksi MamaZN sendrik -  beli aritu
Walaupun banyak dah dari CH
Tapi disebabkan kawan2 yang bagi, takkan nak bagi kt org lain plak kan?
Tanda peringatan org pada kita tu...
Sayang! :)


Eh, baru teringat!
Ada 2 org pemenang FM Cameron Highlands tak kasi details lagi
Huhu!
So, sape nak? :)



13 comments:

ieyda berkata...

saya nak fm tu.....

TQ...hihihiiihihi

ALoNa CintamaniszLite berkata...

CEnderahati tanda ia dari hati...hehe..

Lynn Hamzah berkata...

bestnyer dapat FM lagi...

::NureeN:: berkata...

wah best2..
nureen pon suka kumpul FM penuh petiice kat umah tp kan bebaru ni nureen terbaca 1 n3 ni.. tp nureen x pasti la betol ke tidak..

http://sebandile.blogspot.com/2011/01/bahaya-besi-magnet-pada-peti-sejuk-anda.html

fm masih melekat lg kat petiice tp x tau la nk buka ke x

Nida Mohd berkata...

nak nak nak FM tu..

mamalieyna berkata...

K.eina lum smpai CH..kasik k.eina la..hhe..

Tahniah.. :-)

Nad, hadiah comel tu dh smpai..lmbt lk inform..hee.thanks yek.

lia berkata...

syok nyer rasa bler nad hepi... rasa aura hepi tu sampai cni tau...

Ibu Lala berkata...

Cantik. Tahniah.

mama_umar_maryam berkata...

aah..btol tu lia..aku pon nmpk nad senyumm je dpt fm tu,hik3

mama tisya berkata...

best kn bila dpt fm dr kwn alam maya

Ya ALya berkata...

nak gak fm cameron.....hari tu nad ad mintak almt nk pos apa yer...

nadia berkata...

kak naddd, comeyyynya yang selipar tu! :)))

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ramai yg nak fm tu eheeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...