01 Januari 2013

01-01-13

alhamdulillah
diberi peluang utk bernafas hari ini
moga diberi kesihatan dan kekuatan utk menghadapi hari2 mendatang
moga tercapai segala impian
moga termakbul segala hasrat

mamaZN?
sama je macam sebelum2 ni
cuba utk menjadi lebih baik, lebih penyabar, lebih positif
mengharapkan kebahagiaan dan kasih sayang berlipat kali ganda
payah sangat ke nak dapat?
in shaa Allah, tak...
kalau kita yang mula sebarkan kasih sayang dulu...
btul x?  =)
ha, kan dah mula positif tu?  ;)
moga berterusan la hendakNya....
ameenn!

ada buat makan2 kt umah ni
curi masa jap nak update blog 
daaaa....!!!!

8 comments:

Iela Fazielah berkata...

amin..... selamat thn baru nad!

mamalieyna berkata...

Salam tahun baru..nad bila pindah?

In sha Allah..sama2 kita jd lebih bersabar..tmbh2x part menghadapi kerenah anak2x..mudh sgt hilang sbar..hehe..

Lynn Hamzah berkata...

selamat menyambut tahun baru 2013...

Wan Amira berkata...

selamat tahun baru.. moga tahun 2013 lagi bermakna buat u n family

ieyda berkata...

Selamat Tahun Baru 2013. Moga tahun baru Azam baru akan terlaksana

ALoNa CintamaniszLite berkata...

makin meningkat usia...dengan izin Allah pemikiran kita semakin positif dan semakin matang. Itulah yg sepatutnya...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

selamat tahun baru nad..moga tahun ni lebih bermakna utk kita semua

Ibu Lala berkata...

selamat tahun baru. rajinnye buat makan makan. makan makan sempena tahun baru ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...