26 Disember 2012

Wordless Wednesday : STRESS! Haha!

 Maaaaaaaaaaaaaalllllaaaaassss!
Malas nak lipat kain!!!!!
Walaupun ini salah satu kerja rumah yang paaaaaling MamaZN suka buat
 

 Yang ni baru kering setelah 2 hari di ampaian
Matahari segan2 nak muncul, huhu!


Yang ni pulak bakal amik alih ampaian yang baru jek 15 minit 'kosong'
Yang dalam mesin basuh ada lagi tu - sedang beroperasi


Lately ni cuaca redup je, tak panas membahang mcm minggu-minggu lepas
Jemuran pun lambat nak kering
Dah la tu, baru balik dari Cuti-Cuti Malaysia plak
Laaaaaaagi la melambak nak kena lipat!

Cuaca jugak yang disalahkan?!
Dah tu, sapa suruh pi cuti2 time tengkujuh?
Hehehhehe


p/s:
Banyak negeri dilanda banjir
Hati2 ye kawan2 yang terlibat! Banyakkan bersabar

Ada sapa2 yang terlibat ke?

 

19 comments:

ieyda berkata...

biasalah tu, ieyda nie lak, tgu semiggu baru nak melipat kain. tggu dah xde bj nak pakai lam lemari.baru terhegeh2 nak melipat..hihiiih

Norhaizan hakim berkata...

cuaca di penang pun sama.. nad baru anak 2, kak zan ada 5...cuba bayangkan baju untuk 2 hari!!

Falsya berkata...

kite paling xsuke gosok baju..lipat n jemur okayh lagi...hehee

Aisyah Husaini berkata...

melipat leh tahan lagi suke jugak lah tapi lau menggosok hermmmmm memang malaslah jawabnyer ha ha ha..seb baik membasuh tu mesin yang basuh lau kite juge ha ha mesti tiga3 tu malas buat ha ha ha

Chekgu Azrine berkata...

Yg xcuti ni pum stress kain byk jgk..haha

Mummy Ayu berkata...

sama la NAd..Ayu pun paling malas bab lipat baju..Ayu semalam baru lipat 1 bakul ..ada lagi 2 bakul tak settle lagi...:-(

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Tula..skang musim ujan..nak ajak papa jalan2 pon kena reject..few kawasan kt kuantan pon dah bnjir..mujur kt tudm base ni x bnjir..wuwu

lieyalatif berkata...

tu la nad...matahari segan2 nak muncul skrang nie....rimas bile baju tak kering sepenuhnyer....lama kat ampaian pun rimas gak....bile dah kering berbakul2 jadinye...lagi rimas hahaahahaahah

mama ila berkata...

huhu..samalah kita..baju sidai lam rumah jerrrr..2 hari baru kering...lam mesin ada lagi..tunggu que nk amik tempat kat ampaian =P

Ya ALya berkata...

mmg cuaca x menentu...dlm umh ni semuanyer demam....

♥cikmOt♥ berkata...

akak semalam sampai dari kampung...dan dan tu semalam seme kejaan siap...penat tul

syawalsimpsons berkata...

mmm..sama la ngan sue aritu...pon selamat untuk satu hari..sampai ke tengah malam...td tgk baju yang nak di lipat sebelah mata je...dah lotih ngan proses membasuh n menyidai sudah

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

basuh xpe lagi ..time melipat tu bercinta sikit ..kat sofa dah cam gunung kinabalu tinggi dia bila la nk buat operasi melipat ni huhuhu

Zura@Iwan berkata...

sm la akak pon...nk lipat adeiii kena ada mood..huhu...

Myra Jay berkata...

Kat Penang ni panas jugak... :)

Jarang2 hujan..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

akak suka lipat kain baju sambil tgk tv...tapi skang ni lebih ngadap komputer dari tv..hehe..

Ibu Lala berkata...

Kalau m tu x leh nak kata apa dah...pasrah je la..

intanfirdaus247 berkata...

hahahah..x leh kata apa dah..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mmg stress haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...