20 Disember 2012

SURPRISE! Ole-Ole Untuk TOP COMMENTATOR :)

2-3minggu lepas kan...
Mesti ramai yang cam tertanya2 (yang terlibat la ye)
Apsal la MamaZN ni sebuk sangat nak mintak2 alamat ni?
Hehehe
 Sori ye kawan2, MamaZN mintak alamat tu sebab ada hajat ;)

Hajatnya adalah sebab nak kasi ole-ole sket
Sebagai tanda penghargaan kepada top commentator kat blog MamaZN ni
Tu yang sebuk sangat nak pasang widget top commentator tu, hehe
 Siap buat tutorial lagi ;)

 


Tapi harap maklum ye, yang dapat ole-ole ni 
Adalah top commentator dari 10/10/12 - 12/12/12
Jadiknya, kalu ada yang namanya tersenarai tapi tak dapat
Maknanya kawan2 adalah antara top commentator selepas 12/12/12
 Mintak maaf awal2 tau, huhu!

Kalu ikutkan rasa hati ini
Pada semuaaaaaaa kawan2 MamaZN nak kasi
Tapi tu la kan...
Tak dapat la kot kan, huhu!
Tu sbb MamaZN siap buat giveaway tu ;)
Dapat la bagi jugak pada mereka2 yang bertuah

 Ole-ole sempena bday ZakwanNayli  
Ala, benda kecik2 comel lote jek pun
MamaZN akan poskan Isnin depan
Harap2nya sudi la terima ye ^__^

 
p/s:
Thanks korang semua! Saaayang korang! :)

17 comments:

intanfirdaus247 berkata...

tahniah pada depa yang berjaya,..hehe

Lily@MamaZaraZareef berkata...

cntek leh design ni..dpd aritu berminat..mana nad dpt background polkadot kalerful tu eh..wat fm mesti tantek!!

Myra Jay berkata...

Ada dapat mesej tadi? Sebab masa klik publish tu ada error?

Takpa ni tulis lain :)

**Terjawab persoalan nape minta address ari tu :)

Thanks Sis :D

ieyda berkata...

tahniah pd yg berjaya dpt FM nie...comelnya

JaSSNaNi berkata...

owhhh.. pasai ni rupanya... ingatkan pasai apa la... jenuh akak tido tak lena dah 10 mlm... :P (tipu je).. kakakakak

Zura@Iwan berkata...

patut la nk address....ada surprise yer....

yeayyyy akak tersenarai...macih dear!..muackkkk

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Alhamdulilah,nama k.atie trsenarai la ya?(^_^)

eima berkata...

aku tak leh nk jd top commentor la ... aku sebuk la ni ..klu sehari 3-4 kali dok buka blog ni.... dah seminggu lebih baca tp tak komen kadang tu ...shhhroootttt

Ibu Lala berkata...

Ye ye dapat adiah. Syoknye. Besr atau kecik x kisah. Yg penting dapat. He he he...tq..

Chekgu Azrine berkata...

tahniah to those top commentors..hehe

Sidratul Muntaha berkata...

nama den ado tak?!
ahahah..
saje tnya

Norhaizan hakim berkata...

Cute giveaway tu...tahniah kpd bakal penerima!

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

wah ..FM cantekkk ..mak beranak 3 ni tersenarai ke oppsss malas nk komen suka2 tanya plak kekekeke ..
thaniah pada yg tersenarai tu yea ..

Ya ALya berkata...

tima kasih....rasanyer cam ada je nad mintak alamat....

Ismaliana Sulaiman berkata...

ehhh...mcm ada jer nama akak... (sambil senyum malu2) hehehee..

owhh..pttlah nad minta alamat aritu yer... :D TQ nad syg...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

ari tu nad ada minta adress k.eija jgk kan, yeay...dapat gift dari nad..

Saaayang Nad jgk..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehehe ptt nad nk alamat yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...