29 Disember 2012

REDHA... Ia Bukan Rezeki Kami =/


 Jangan sedih bila Allah tak bagi apa yang kita minta
Kadang - kadang Allah tak bagi kerana Allah tahu kita tak layak
Dengan apa yang kita minta
Tapi bukan Allah tak bagi terus
Allah nak bagi yang lebih baik untuk kita

Semua perkara yang berlaku dulu ada hikmahnya
Tak kira la ia berkenaan dengan apa sekalipun
Yakinlah bahawa Allah akan beri sesuatu
Yang lebih baik dari apa yang kita impikan dulu...

 -Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood-




Insya Allah
Ada yang lebih baik buat kami 1 famili
Sedih2 sangat pun apa guna nya
Benda bukan rezki kita
Redha je la...

Ini salah satu azam 2013
Selain nak kurangkan sifat panas baran & tak sabar
Nak sentiasa positif dalam tangani apa jua masalah
Allah ada, mintak pada Dia...
Insya Allah

16 comments:

suhaina laui. berkata...

InsyaAllah..p/s..ensemnye abf
g zack hihi

mama_umar_maryam berkata...

hmm,masa raya thn nipon zt & apai dpt 1 berita yg sgt2 xbest jgk..and yes berkaitan dgn rezeki $$..down,merajuk,sumer adelah..tp zt igtkan apai,pujuk apai,pujuk hati sendiri..biar same2 kuat..doa byk2..insha Allah bende yg lebih baik Allah aturkan :)

ADEEYA berkata...

Happy family :)

Budak Kampung berkata...

kak..dah dapat keputusan ek?xpe2 insyallah ada yg lebih baek ag.DIA MAHA MENGETAHUI

p/s:boleh g ikea ag nh

TechKini.com berkata...

bersabarlah, rezeki kita sudah tertulis. insyaallah ada hikmahnya...

Tech Kini

Chekgu Azrine berkata...

ada hikmahnya..insyaAllah..

Umi Nazrah berkata...

salam singgah. semoga 2013 menjadi tahun yg lebih baik untuk kita semua ^_^

Ibu Lala berkata...

moga azam terlaksana. amin.. akak pun nak cuba kurangkan marah marah ni. same same lah kite ye..

JaSSNaNi berkata...

redhha itu lah yg terbaik... ada hikmahnya...

ALoNa CintamaniszLite berkata...

apa yg berlaku ada hikmahnya.
Itu adalah pasti..

intanfirdaus247 berkata...

ada hikmahnya...

Mama Likha berkata...

insya allah. sama2 lah kiter perbaiki diri kan??


p/s : dunwory nti ite beli FM untuk mamaZN k :)) pastu kite ngedate kt jj bukit tinggi hehehee

ieyda berkata...

insyaallah ada rezeki lain tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ada hikmahnya..In Shaa Allah

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ada hikmahnya..In Shaa Allah

QasehnyaRania berkata...

in shaa ALLAH. yakin dengan ALLAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...