04 Disember 2012

Redeem Voucher CHATIME Hasil Menang Contest :)

 Masa pegi Paradigm Mall tu
Naseb baek la terperasan ada Chatime ni :)
 Dah berapa lama tertunda nak redeem voucher
Hasil menang contest yang PapaZN join :)
 Dapat la merasa sedap ke tidak Chatime tu ;)
Sebelum ni dok baca orang cerita je, hihihihi...


PapaZN yang menang, PapaZN yang kene beratur, haha! =p


Zakwan baru lepas kena marah dengan MamaZN
Tu sebab dia takmo kerjasama pandang kamera =p


Orang yang menang dengan hadiah nya, hihi ;)



Sedap ke?
Emmm, bagi MamaZN biasa2 je kot
Takde la sedap sangat
Rasa2nya sedap lagi Cool Blog kot, hihi
Biasala, tekak masing2... Mana nak sama, ye tak: ;)


Kawan2 cemane? Suka CHATIME tak?
MamaZN suka sbb dapat free! Ahahahah!


13 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

dua dua akak tak pernah minum...

ieyda berkata...

ieyda xberapa suka kalau ada bubble...besar sgt kalau sedut terus smpai ke tekak....kalau budak minum tkut nnti tercekik..

tu pun minum kat carefour ke apa ntah lupa lak kat bukit tinggi klang...dekat ngan GM

eima berkata...

aku mmg takan cuba la air pelik2 mknan pelik2 bagai ni .... tak brani ... kang dah mahai pastu tak sedap plak

mama tisya berkata...

eh sama la entry kita chattime..tp kitorang dpt free gk..tp bkn voucher...buy 1 free 1..oh nad tk suka ek..cool blog pearl die keras...bg akak la..suka chatime...yum2222

-iLLa- berkata...

sedap chatime neh..tp sedap lagik cool blog..ekekee

lia berkata...

xpernah try sbb xpernah jumpa he3

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ berkata...

emm ye kot cool blog lagi sedap ..chat time pernah sekali je try ..
alah nad sedap x sedap free kan kekeke

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

setuju sedap lagi coolblog...

Chekgu Azrine berkata...

okla sedap jugak...

~emmie marja~ berkata...

bestnya dapat free... ehehe... fav nih.. Roasted Milktea + ReadBean + Pearl.. nyum2... Smoothie Starwberry Pudding Au-Lait pon sedap... ehehe... :)

Nana berkata...

sgt suka chatime
nad amek yg xsedap kot tu xsedap
cer try super cocoa mabeles!

Nana berkata...

pure cocoa

syawalsimpsons berkata...

sue x penah rasa..kikikik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...