21 Disember 2012

Ole-Ole Dari BINTULU, Sarawak

 Ha, kan dah kate, ada lagi citer pasal FM
Kekekekkke...!
Jangan jemu nooo! ;)
 
Aritu dapat dah 6 ketul daripada Nana
Kali ni dapat 4 ketul lagi, hehe
 Ditambahkan pulak dengan 2 ketul keychain ;)
Seronok tak terkata la! ^_^

 MamaZN dapat ole-ole dari AtokNenekZN
Terharu betul bila AtokZN cakap, 
Abah ingat hobi baru Nadia, tu yang Abah beli tu..!
TQ Bah! ^____^




Bertambah penuh FM kat pintu peti ais ku itu ^_____^
Suka, suka! :)

Ada orang cakap
Eh, penuh2 sangat pintu fridge tu dengan FM pun tak cantik jugak...
Ye ke...? Share sket

12 comments:

ieyda berkata...

wow tambah koleksi Fm lagi ye....

Nory Zoulkefle berkata...

canteklah yang "i love sarawak " tu....

Gieyana berkata...

bestnyer nad..next time beli frame n framekan...gd idea gk ni kan..kak g nk bjat laa...ekekeke

-iLLa- berkata...

umh saya elok jek penuh..org dtg ckp cantik... :) skrg dh merebak ke tepi pulak..kekeek

Chekgu Azrine berkata...

baru sdg kumpul fm jgk..blm pnuh peti ais lg..huhu

syawalsimpsons berkata...

cantik pe penuh2 kan...baru kata peminat tegar

Lynn Hamzah berkata...

syoknya dapat FM lagi...rezeki kan...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

beshnye dpt pulak dari abah tersyg..
ok je k.eija rasa susun penuh satu pintu fridge..

abah khalisha berkata...

mintak satu leh??

mamalieyna berkata...

Waaa bestnye.,nad, kalau dh penuh kasi k.eina je..ekeke..

P.s nnti tunggu la email jmputan mkn2x, tggu confirm dl :-)

ch@ berkata...

Lantaklah org yg ckp x cantik tu kak. Kita suka je tgk peti ais yg ada byk fm. Kita blm boleh collect, hbs kena jolok dgn anak2. Bestnya ada org bg free. Pasni pas kat akak je.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah koleksi fm nad bertambah lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...