14 Disember 2012

Like Father Like Daughter, Hmmmm

 Mana peribahasa utk mak-mak?
Asek bapak-bapak je...
Bapak borek, anak rintik
Like father, like son
Jeles la camni, haha! ;)

Ni masa dalam kereta
OTW balik dari Lumut
Baby Nayli ngaruk nak duduk dgn PapaZN kat depan
Hmmm, pegi la.. ;(


Tengok gaya depa...


Kemain lagi anak dara duduk macam Papa nya jugak...


Cer kasi sket peribahasa yang berkaitan dgn mak-mak plak
Ditelan mati mak, diluah mati bapak 
See, bapak jugak! Istimewa tau! :)





7 comments:

ieyda berkata...

comelnya gaya ank beranak tu...hihihii

ieyda email lah alamat ieyda nie...

Sue-Rya Qistina berkata...

ngeeeee~ geram tang peha tu. nak geget skit!

syawalsimpsons berkata...

mmg sama la gaya

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

saje je nak tayang peha gebu tu eeeiii geram tau hehehhe

Aisyah Husaini berkata...

alahai cam org besa je baby nayli ni. peha gebus geram nak cubit cubitan je rase he he

ch@ berkata...

Pergh drumstick nayli tu...
Hahaaa peribahasa utk mak2 akak tkr je la bapak tu jd mak, harus bapa x boleh marah sbb emak dah bertarung nyawa lahirkan anak2.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehehe comel jer nayli....peha tu bam2 aihhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...