11 Disember 2012

JJCM | Cendol & Rojak Seksyen 4 Tambahan, Bangi

Hari tu, kami ada singgah Bangi - ada hal
Bila dah singgah Bangi ni syok sket
Sebab Bangi ni banyak 'port' makan2, hihihi

Tapi aritu kitorang teringin nak makan cendol & rojak
Yang bawah pokok kat Seksyen 4 Tambahan tu
Tempat ni kan dah masuk JJCM kan?
Hehehehe...
Terpengaruh dengan TV la ni, haha!





Budak2 tido, jadiknya PapaZN suruh MamaZN jek yg pi beli - tapau
Tapi MamaZN taknak sbb segan nak amik gmbo nanti, haha!
Kelakar jek alasan =p
Last2, MamaZN jugak yang pegi
Sebab PapaZN cakap - sape nak makan laksa ngan cendol tadi? pi beli...
Heeeeeeeee! Tak baik kan? Haha!

Tapau je sbb budak2 tido


Senarai harga


Itu ha, signage JJCM
Alaaaaaahai..! Dah buruk dah pun signange nye, hihi
Susah kot nak dapat... Jaga la leklok ;)


MamaZN beli laksa - RM3, cendol biasa - RM2.50 dgn rojak biasa -RM3


Laksa


Ni rojak. Tengok PapaZN amik gmbo..! Eeee, geram!


Rasanya?
Ala, biasa2 jek...
Takde la 'wow'! Hehehe
Abang Iqram Dinzly tu saje jek wat muke poyo2 cam sedap sgt, haha!

Sekadar nak basah2 kan tekak OK la...
Nak lepak2 je ke...
Tapi nak betul2 'menikmati' tak la kot
 
Tu pendapat MamaZN la
Selera masing2 kan? :)


8 comments:

syawalsimpsons berkata...

kkakakak..papaZN sama mcm akob la...sape yg nak...G sendiri..kakakka

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

itu la ikut selera masing2 sbnrnya, tp pada k.eija mmg sedap la, sbb mmg dekat area perumahan k.eija je, selalu je kami makan kat situ n kalau hujung minggu tu mmg penuh sentiasa tau..

kalau makan kat situ lg sedap rasanya sbb panas2..hehe cuma x dinafikan cendol dia tu sikit je sbnrnya...

Ya ALya berkata...

Semua tu my feveret.......

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

iqram tu wat gempak mcm sedap sgt kan hahaha...sampai nad pn terpengaruh nk cuba hehe

Lynn Hamzah berkata...

tp memang betul la...pengacara nie mungkin kena buat ekspresi muka yang confident jadi baru ler org percaya makanan tu sedap...hehehe...

ieyda berkata...

dah penah mkan kat sini, biasa2 je...tgk tekak masing2...

zety berkata...

kih3..mcm tipah tertipu ye x..bagi kitorg pon bese2 je nad,hehehe

eima berkata...

tu la ... iqram tah pepe poyo je lebih .. tah sedap ke tak kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...