27 Disember 2012

Jaga Keselamatan ;)

 PapaZN rasa Zakwan dah besar
Tu sebab PapaZN ajak Zakwan pi temankan dia isi minyak moto kat Putra Heights
Dan ofkos la naik moto!
Bagi MamaZN jauh jugak la perjalanan Zakwan tu 
Nak ke sana memang WAJIB lalu hiway Elite, huhu!

Nak dilarang, Zakwan sendri yang nak ikut
Kalu dihalang, lagi parah!
Nak melayan merajuk & meraung Zakwan lagi...
Bagi jek la dia ikut - bagi merasa
Sekali sekala takpe la, kalu selalu memang MamaZN tak kasi
Huhu!


Safety 1st! - Helmet budak, cermin mata elak habuk, hehe
 
 


Anak bujang MamaZN dah besar....


10 comments:

syawalsimpsons berkata...

mmg zakwan dah besar

Myra Jay berkata...

Bila tengok Zakwan pakai macam tu, nampak matang sesangat ;)

Myra Jay berkata...

Oh ya Sis, undian G+ hanya boleh klik SEKALI SAHAJA, bila 2x akan jadi unclick(jadi jumlah mata akan berkurangan)

Tapi undian di blog Denaihati hari2 boleh undi hingga 31.12.2012

Gieyana berkata...

hensem laa..mmg nmpak ketampanan nyer...:-)

Ya ALya berkata...

confirm menjadi rebutan gadis-gadis melayu zakwan ni t....

mamalieyna berkata...

Arif pun sma, siap bersweater berhelmet ngikut si abah naik motor, berat hati nk benarkn..tp ank dh besar kan.. :-)

ieyda berkata...

alolo baiknya dia leh lekat mcamtu....kalau irfan, nk pakai helmet n baju sejuk je.spek xnk pakai ,dia ckp xnmpk jalan...hahahhaa

Falsya berkata...

hensem boy nak gie mana tuh?..so segak okayh...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

mmg nmpk matured la zakwan bila bercermin mata cenggini..encem boy..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

amboi zakwan mcm org besaw jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...