05 Disember 2012

Belajar Melukis DORAEMON =P


Zakwan sekarang ni tgh seronok asek nak melukis, haha!
Melukis doraemon! =p
Apa2 je la Zakwan ni
Pengaruh iklan kartun Doraemon kat TV la ni
Cepat betul Zakwan pick-up :)







Bagi MamaZN walaupun comot
Tapi ada la rupa jugak
Kalu ikut lagu Doraemon tu memang nampak la persamaannya
Dengan apa yang Zakwan cuba sampaikan, hihi




Lirik lagu cara lukis Doraemon
 Bulatan titik bulatan titik belon kecil bertali dan
Bulatan besar bulatan besar
Ada kiri kanan si beri di tengah
Tarik kiri tarik kanan lurus ke bawah
Dua piring dilukis biar seragam
Piring besar di tengah ada roti pita
Pita yang lebih besar ada di atas
Tambah garis jadi lah Doraemon





17 comments:

syawalsimpsons berkata...

syawal pon suke ngan lagu ni....sue slaloo nyanyi kat syawal..bijak la zakwan ni....cepat pick up

ieyda berkata...

ada rupa doremon lukisan zakwan...padailah jgk tu...

nie nk copy lagu doremanlah, nk ajar irfan lukis ngan guna lagu nie...ieyda lupa lirik kalau nk lukis..hihihihi

AnneRaini berkata...

rasanya lirik die enam kiri kanan sifar di tengah... hari2 anak sy bukak video ni..hehe

Salina@IbuAqil berkata...

Hahahahhahaha
Comelnya...
Suka akak tgk..
Abg lukis dgn penuh kusyuk..
X per nad nnt kita rancang lain yer..
X ada rezeki nk jmpa ritu.. ;)
Sorry lama x sggh sini..
Rindu sgt2..
Line tenet opis kena block..
Ni baru ok.. ;D

nadia berkata...

http://www.nadiafarahida.com/2012/12/pemenangnya-adalahhhhh.html

ALoNa CintamaniszLite berkata...

anak2 akak yg dh besar pun suka lagu doraemon ni, camno?? ahaha..

Nad:- dh sampai dh ke?? mm..sebenarnya akak risau jer mende tu tak sampai. Sebab akak dh pos lajukan pada hari jumaat 30/11 lagi. Start isnin sampai pagi tadi akak track perjalanan mende ni, huhu...legalah kalo dh sampai..

mummy_ayu berkata...

pandainya..anak2 Ayu tak layan pun katun doremon...ayu nak tgk.tapi diaorang tukar jer..

mama_umar_maryam berkata...

good job zakwan! mmg ade rupe doremon,dulu2 pon aunty suke sgt lukis doremon nih ;)

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Pandainye zakwan lukis doraemon..acik pon tak pandai..first time dgr lagu ni..pasni lehla ajar zara..:-P

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

zakwan pandai melukis ye..
klu kak farisyah mintak maaf...memang bab mewarna dan melukis mmg teruk...hahaha

mamalieyna berkata...

Good job! Janji abg zack ada semangt nak bljo... :-)

nadia berkata...

tahniahhhh kakkkkkk! :)
rezeki zakwan and baby nayli niii. ;)

LYAfrina berkata...

waa..bgus la abg zakwan...
mmg mula2 tu ade nmpk rupa2 doraemon tu

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

eh ada rupa doraemon juga la..pandai zakwan

lizz berkata...

rajin zackwan lukis2 yer...dah nak jadik dah tu rupa doraemon tu...

fieda berkata...

ok la tu..ada gak iras2 doraemon tu..

mama_umar_maryam berkata...

pandai abg zack! nmpk jugaklah ghupe doremon tu..psst,aunty pon pndi lukis doremon jugak ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...