20 Disember 2012

Aksi EXTREME Baby Nayli (11Bulan ++)

 Semalam, masa share kan gambar ni kat Insta & FB
Ada yang kata sweet la, comel la
Yang kata kesian pun ada
Mesti la kesian
Kalu MamaZN pun kesian jugak 
Sebab gambar ni MamaZN snap 
Masa Baby Nayli tengah tggu Papa nya balik work
Mana la Papa ni tak balik-balik lagi...




Tapi bukan itu yang MamaZN nak share sebenarnya
Sebenarnya nak share aksi budak kecik yg belum cukup setahun ni
Dah pandai nak memanjat sampai camtu skali?!
Berani memang berani la
Sebab MamaZN pun seriau tengok aksi dia memanjat
Berani sungguh!


Sempat lagi tu senyum kat Mama!


Itu baru sikit...
Nak tengok yang lagi extreme?















































Dapat imagine betapa tinggi dia panjat?
Umo 11 bulan ++ ni
Girl plak tu!


Isy... urut dada dibuatnya!
Risau jugak, sbb bila dia dah pandai panjat lagi extreme ni
Lagi ditegah lagi dibuat
Takut time tgh masak @ sidai kain
Tak perasan apa kelakuan dia
Apa2 jadik karang susah!

Taktau dah nak buat cemane
Pengabesnya, MamaZN suruh Papa budak2 ni letak sofa kat luar rumah
Hati pun tenang!
Ada chance beli sofa baru kot! =p

15 comments:

mamalieyna berkata...

aiyaak nayli... tak padan gegirl tau dia ni... ^_^

Falsya berkata...

tp before urut dada kene amek gambo dulu..hehehehe..ya ALLAH nayli..xpuas jmp ari tuh..nak kidnap 1hari boleh?..hahaha

ieyda berkata...

bukan main lg panjat ye....

Lily@MamaZaraZareef berkata...

gegirl yg sangat lasaklah nayli nih..tp maintain cumel..hehehehe

syawalsimpsons berkata...

mmg extreme betoi tu..kikikiki...takut gak tgk ni..

lieyalatif berkata...

kagum lieya nad, sbb si nayli ni belum setahun tapi dah dpt 'kaki' sepenuhnyer....ligat betul anak dare nad nie...mmg kene selalu tgk kan...takleh lepa ni....lagi tinggi memanjat heheeheh

tapi nad patut bangga jugak sebab nayli ni jenis 'cepat' lieya tgk....

Myra Jay berkata...

Alahai memang comel....

Dah tau time papanya balik kerje ye sayang :D

BoNDa.... berkata...

adoiii mmg extreme btui nie.....huhuhuhu aksi ganaz nie........

Aisyah Husaini berkata...

mak aiiiii memang extreme baby nayli ha ha ha..akak tau dolu2 kan ms anak kite dah pandai memanjat kan kite letak dalam walker tu pasti walker tu kite ikat la kat ne2..cam lau masak kite ikat kat dapur ha ha ha takot kang ape2 jadi lau biar sorang2 sambil2 masak tu leh layan dia ha ha tapi ikat jauh2 jgn dkat2 ngan tempat yang bahaya cam kuali ke ap ke

mama ila berkata...

aiyayayayaya...berani betul awak yer nayli..hihihih

eT berkata...

kuat baby nayli pegang tu...gigih sungguh memanjat...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Nad..klu tak panjat sofa tu...dia tak nampak papanya balik keje (^_^)
Tu mesti ngikut aksi abg zakwan manjat2 sofa kot :D

eima berkata...

SAMA LA BUDAK ALISHA TU ... MMG BUDAK POMPUAN KOT ... FAHIM IDAK LA PERANGAI GITU .... ZAKWAN PUN SAMA KAN .... KAN

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

aiyak nayli apa ko buat ni nak hehe...haippp cpt turun...jatuh kang

Ya ALya berkata...

perangai nayli sebijik perangai marissa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...