18 Disember 2012

6 Ketul Sekaligus! SANGAT TERHARU!

 Adoi la hai..!
Rasa terharu sangat-sangat-sangat!

 Pi kenduri kahwin patutnya kita la bawak hadiah
Alih-alih, kita yang baru sampai ni pulak dikejutkan dengan hadiah!
Best, best!
Suke banget! :)

 TQ Nana! Ingatkan pebenda la seplastik yang Nana bagi tu
Balik umah tak nyempat2, terus jek bukak
Tengok2 FM!!!!!!!!!!
Bukan 1, tapi 6 ketul!
Ya Allah, seronoknya!
Rasa happy dia bila tengok FM ni tak terkata la..!
Kepada yang memang betul2 minat FM jek 
Yang tau ke'happy'annya tu cemane, hehe




Walaupun sume2 FM ni dari dalam Malaysia jek
Takde pun yang dari luar negara
Eh, apedehal! 
Janji namanya FM, kan?
Bertambah koleksi, yeay! :)


20 comments:

Aisy Nasiha berkata...

Amboi banyak tu..rezeki..comel semuanya

syawalsimpsons berkata...

wahh bestnyer dapat FM dari nana...best tu..walaupun sue baru berjinak2 kan..kikiki

ieyda berkata...

suka2....cantik semuanya

My Love berkata...

wow...bestnya...kita pun salah seorang peminat FM nih. Teruja sangat kalau dapat benda yang kita suka kan... :)

Nana berkata...

haaha kita nad selambak lg fm yg beli tiap kali g jalan nk wat ga cam malas, so kita nk bg kat org yg sama minat mcm kita je suke kumpul fm, asl g oliday meroyan nak bli fm banyak2 bkn nak ltk kt peti ais pon tp nk bg org hahaha

mama tisya berkata...

best2 dpt fm..bertmbh22 lg koleksi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tu diaaa sampai 6ketol..tu namanya rezeki nad hehehe..tahniah cute2 soma fm tu...

amiey lee berkata...

Wahhhhh best bestttt...memang bestttt sgt dpt kumpul fm kan... tau tak hubby suka kenakan kita pasal fm ni huhu

Gieyana Muhamad berkata...

wow..byknyer...

nana..utk aq x der kah? Ekekekeke...:-)

Ya ALya berkata...

samala cam ya..walaupun dapat 1 je fm memang happy sangat2....heheheh....

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ berkata...

wah best2 bertambah penuh depan pintu frige tu nanti ekkeke

mummy_ayu berkata...

wah..best tu..dapat sekali banyak..suka..suka..
Nana.aku pun nak gak la..he he he..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

wah...tertariknya ngan fm Fraser's Hill tu...tak sangka kat sana pun ada wat FM cenggini??
Dh lama tak naik Fraser's..padahal sejam lebih sket jer dari Bentong tu, mm..

Lynn Hamzah berkata...

syoknya dapat FM...tak kisah la dalam malaysia pun...yg penting tambah koleksi yang ada kan...hehehe...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

Seronoknya....

Ibu Lala berkata...

Nak jugk. Bak mai la satu...

Mama Likha berkata...

wahhh ! tambah koleksi ni. hehehe....

Myra Jay berkata...

Bestnyer FM Tawau, belum ada lg koleksi dari Tawau tu :D

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

dapat rasakan kegembiraan nad, dapat sekali 6 FM tu haruslah teruja..

intanfirdaus247 berkata...

syoknyaaaaaa..rezeki jgn ditolak..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...