31 Disember 2012

2012 Bakal Melabuhkan Tirai

Assalamualaikum & Selamat Pagi! :)

Ala.... Mesti ada yang sambung cuti arini kan?
Esok kan Tahun Baru 2013
Cuti lagi...!

Tak sampai 24 jam jek lagi kan
2012 bakal berlalu pergi - tinggalkan 1001 kenangan
Pahit, manis, masam, kelat, payau sume2 pun ada
Huhu!

Kawan2 pun camtu jugak kan?

Bagi MamaZN
Pembuka 2012 sangat manis dengan kedatangan puteri kesayangan
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/12/memperkenalkan.html
Tapi terasa sedih sket
Sebab penutup 2012 dapat berita yang kurang gembira
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2012/12/redha-ia-bukan-rezeki-kami.html
Takpela, ada hikmahnya kot...
=/


Azam?
Hmmm...
Selain nak kurangkan sifat panas baran & tak sabar
Nak sentiasa positif dalam tangani apa jua masalah
In shaa Allah

 
Dengan adanya mereka di sisi MamaZN
Moga jadi penguat kepada semangat MamaZN yang mudah rapuh ni
Huhu!



Alemak, sayu plak rasenya nak tinggalkan 2012
Macam2 hal dalam 2012 ni! =/
Takpela...
Hal2 yang lepas jadikan pengajaran dan panduan
Moga 2013 dan tahun2 berikutnya...
Kita semua akan peroleh kebahagian, kejayaan & kesenangan
Bila dah dapat suma tu, jangan plak riak kan?
Ya Allah! Peringatan utk MamaZN ni jugak sebenarnya...
Kan kata nak lebih positif? ;)

Kawan2 ada pasang azam ke? :)



12 comments:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

selamat tahun baru nad...
takpe yang manis kita jadikan satu ingatan yang tinggi nilai..
yang sedih kita tinggal ditepi dan moga jadi pengajaran untuk kita...

amiey lee berkata...

Huhu kita cuti smpai kamis..huhu dua minggu duk umah syokkkk

♥cikmOt♥ berkata...

jumpa lagi tahun depan nad...mekasi fm dah sampai...weee...

Falsya berkata...

semoga kite semua dpt ape yg kite hajati utk tahun 2013..amin..

syawalsimpsons berkata...

boleh tak nak cakap tak pasang azam pon..juz nak jadi yang terbaik untuk yg tersayang je..

Lynn Hamzah berkata...

x fikir pasal azama 2013 pun...cuma fikir pasal anak yg bakal lahir januari nie jer...hehehe...

Chekgu Azrine berkata...

Semoga tahun 2013 memberi lebih kebahagian kepada keluarga mamazn ye..happy new year!!

Ibu Lala berkata...

Memang pun. Sedih nak meninggalkan tahun 2012 ni kan. Byk kenangan...

Zura@Iwan berkata...

selamat menyambut tahun baru...

akak pon mcm syahdu je ni..mentang2 la smbut anibeseri...smbut skali new year la kan..hehe..

Ya ALya berkata...

Jumpa lagi esok tahun 2013 yer nad.....

ieyda berkata...

insyaallah moga azam nad akan tercapai....amin.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kenangan 2012 ada pahit manis kan...semua tu menjadi memori

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...