20 November 2012

Tambah Koleksi FM ~ TQ Kak Izan (CikMot) :)



 Semalam dah citer MamaZN dapat FM USS, Legoland & Bandung
Hari ni nak citer lagi pasal FM :)
Kali ni agak special jugak
Sebab custom-made kan?
Sempena bday dak tecit yg comey lagi cun tu, hihi
Cute giler FM badge ni



Sebelum ni Kak Ayu pun ada bagi FM sempena bday Ian & Iris
Rasa2 bday Nayli pun nak buat jugak ah! ;)

10 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

ok, reserve satu tuk akak besday nayli nanti...hehehe...

kasihmu diterima...

Sue-Rya Qistina berkata...

ohohohoho..comelnya!
bertambah lg koleksi ye. hehe

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ berkata...

kita bagi asik return je ..hehehhe ada lagi kat umah ni insyallah kita pos biasa je nuat kenang kenangan ..

mama_umar_maryam berkata...

alo comelnyer badge tu..family belah hasben zt aritu ade bg gak badge camtu time wedding cousin, comel je sumer org pki

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

yup cute la..
mmg trend ye skrg ni bg goodies FM Badge..

Nnti kalau bday nayli buat, nak jgk satu FM badge Nayli..(x malu dah minta2 kat org..huhu)

LYAfrina berkata...

comelnyer FM ni...

**nanti lya vote ye

Lily@MamaZaraZareef berkata...

FM bday zareef yg x terbagi2 kat nad lg..huhu..sori ye nad..bg zareef hadiah tp x balas apa2..kes slalu lupe n malas pi post ofis la ni..>_<

mamalieyna berkata...

Kiutnye..ha a la, meh kita buatjuge.. hehe..tk lama dah ni :-)

Zura@Iwan berkata...

wahhh..bestnya dpt FM dr cikmot..

wan nurul hezrina berkata...

wahhh cantiknyer badge fm2..cumil sangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...