26 November 2012

Seronok Dapat Hadiah! Thanks Sahabat Alam Maya! :)

Ada ke orang tak suka dapat hadiah?
Heheheh...
Rugi, rugi
Kalu hadiah yang diberikan tu secara 'kejutan!' (surprise!)
Lagi la seronok! Rasa dihargai pun ye jugak, hehe
Tapi biarla hadiah tu yang elok2 kan?
Kalu tak elok, tak syok la pulak

 Teringat masa dinner kat U dulu
Ada ka sorang mamat ni pi bagi palam pencucuh pada kawan dia?
Dah la kawan dia tu pompuan
Takde moto la pulak
Huhu!
Rasanya memang niat mamat ni nak melawak kot
Tapi agak2 la, ye tak? Huhu!

 Ok, dah-dah..
Panjang intro nye :)

Nak citer, sebenarnya Zakwan & Baby Nayli baru dapat hadiah
Van Poslaju datang, berkejar2 Zakwan!
Zakwan la paling seronok bila van Poslaju datang
Tapi rasa kesian sangat2 bila takde barang utk dia

Tapi kali ni, dua2 dapat hadiah ;)
Mekaseh sahabat alam maya!
Ni hadiah sempena besday Zakwan yang lepas
Dengan besday Baby Nayli yang akan datang kan?
^____^ TQ!


Baby Nayli kena paksa bergambar, walaupun baru bangun tido! =P


Zakwan suka dapat stationery!
Boleh guna nak pi tadika thn dpn ;)


Baby Nayli malu2 dapat hadiah, haha! Lawak plak ;)


MamaZN pun dapat?!!
Sukaaaaaanyaaaa!
Keychain koala bear Australia ;)


Thanks sangat2!
Moga dimurahkan lagi rezki akak sefamili :)


p/s:
MamaZN ingat nak bagi hadiah jugak pada kawan2 yang rajin dtg sini ;)

16 comments:

Lynn Hamzah berkata...

syoknya anak beranak dapat hadiah...best2...

Gieyana Muhamad berkata...

bestnyer...

Izan, nak juga hadiahhh..ekekeke...:-)

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ berkata...

wah dapat present ! .. cute si nayli hehehe

syawalsimpsons berkata...

seronoknyer dapat hadiah kan..sue baru jumpe kak izan tadi..kikikkik

ALoNa CintamaniszLite berkata...

naylie tersipu2 dpt hadiah??? hhe..

Iela Fazielah berkata...

wah..untungnyer.. suka dak zakwan

Ibu Lala berkata...

Wahh untungnye.. Murah rezeki. Kalau nak bagi hadiah jangan lupa ibu lala sekali ye..

mummy_ayu berkata...

murah rezeki budak2 nie..dapat hadiah lagi....

Ya ALya berkata...

Murah rezeki 3 beranak ni...happy sungguh.....

Ya ALya berkata...

Murah rezeki 3 beranak ni...happy sungguh.....

nadia berkata...

wahhh bestnyaaa!
aunty nadia pon nak jugakkkkk. ;))

Waney Zainuddin berkata...

surprise present.. best nyer :D

Premium Beautiful

Mamamya berkata...

murah rezeki nad n anak2 ni.. :)

ieyda berkata...

hadiah nie sebaggai pengikat kasih di alam maya...klu blh kita teruskan ngan perjumpaan leh kenal2 rapat lg...btl x....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

bestnyerrrr dpt hadiah...tahniah murah rezeki

♥cikmOt♥ berkata...

hurmm...akak terlepas pandang entry ni..mana taknya nad punya entry kdang tak terkejar...

akak seronok nad terima dengan hati terbuka...nanti ada rezeki, kita pos lagi...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...