16 November 2012

Makan CHICKEN CHOP @ Kedai Mamak ?

 Lepas dah pegi SDMC tadi tu
Baru la kami pulang ke pangkal jalan rumah
Perut dah kelaparan
Mintak diisi
Solat Maghrib kat Petronas KESAS dulu
Baru cari makan! :)

Ada kedai mamak baru bukak kat BSP ni
Masa mula2 pindah dulu ada 1 jek kedai mamak
Sekarang ni dah ada 5 buah!
Hebat, hebat! BSP hebat! Haha! ;P

Disebabkan baru bukak
Nak la try
 Pilih punya pilih punya pilih
MamaZN order chicken chop sebab harganya RM9.90 termasuk air
Zakwan cam biasa order megi goreng
PapaZN plak tetibe order nasi lemak ayam malam2..
Tak penah2 dibuat sebelum ni

Ada ka order chicken chop kat kedai mamak?
Ada ka patut?
Haha!
Bila dipikir2kan balik, mmg tetibe rase nyesal, haha!


Presentation not bad! Walaupun atas oren pun ada sos ngan mayonis, hmmmmm


Rasanya boleh tahan
Sedap gak la (mula2)
Cakap kat PapaZN pasni bleh la datang lagi... order menu yg sama (mula2)
^_______^

Tu sume mula2...
Bila balik umah, keesokkan harinya
Ha...!!!!!
Cerry berry melanda!!!!!
Chicken chop la kat kedai mamak lagi
Dapat habuan, haha!

Naseb baek MamaZN jek yang kena cerry berry
PapaZN, Zakwan & Baby Nayli takde kena
Naseb........!


Air orderan kami :)
Milo suam tu Zakwan punya.. =p


Feveret Zakwan buat masa ini, huhu!


MamaZN cakap balik semula kat PapaZN
Takyah la pegi lagi kedai tu - banned trus! Haha!! 
 Reject suda... ;)



5 comments:

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ berkata...

hahhaha kita pun kalau pi mamak kekadamg order wastern walaupun rasanya x bape nk sedap ..

cerry berry eyh hahahha ... adehhh apa la mamak tu letak eyh

mamalieyna berkata...

Hehe..dpt habuan yek..sian..
Arif pun kalaug minum suka order milo suam..:-)

P.s akeem dh menapak 4,5 langkah :-)

Sue-Rya Qistina berkata...

aritu saya makan kat kedai mamak, sekali terjumpa lalat dalam sayur yg saya amik. huhuhu. mujur x kena ceri beri tu. tobat tamo dtg lg dah. huhuhu

Nory Zoulkefle berkata...

chicken chop mmg sedapp...feberet ni..

Tanpa Nama berkata...

Frarflila xaikalitag Waygiegastesk [url=http://uillumaror.com]iziananatt[/url] GrooriaGeld http://gusannghor.com PineeSesevife

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...