09 November 2012

Lentur Buluh Biar Dari Rebung

Amboi, amboi...
Gaya dah ada tu...
Khusyuk semacam jek dia, hihihi...


Comotnye anak Mama! =p


Seronok plak tengok Baby Nayli ni
Bersungguh2 dia menelaah
Alamatnya memang kena punggah balik la buku2 Abang Zack tu
Kasi Baby Nayli plak ;)




Tapi buku2 Abang Zack kebanyakannya banyak pasal transportation!
Tracktor la, cars la...
Walaupun ABC dgn 123 pun ada kena mengena ngan traktor
Huhu!
Takpela ye Baby Nayli...
Nanti bebila, kita cari yang pinky2 gurlish2 ye, hihihi...





7 comments:

MrS. F!zA berkata...

kena beli buku barbie lah baru baby nayli gurlish2 skit..hehe

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ berkata...

gaya ade tu .. kyreen kita bagi buku siap tunjuk konon2 baca ;ast dia duduk atas buku tu

@lfidah @dim berkata...

bagusnya nayli membaca..:D so cute!!

mummy_ayu berkata...

bagus nya.memang kena ajar dr kecik...

Norhaizan hakim berkata...

memang bagus menggalakkan anak menyintai buku di usia muda begini..teringat seorg kenalan yg mengajar anaknya dengan flash card dan anak itu mampu membaca seawal usia 2 tahun!

Gieyana berkata...

amboiii..concentrate tul Nayli..comey jerk..:-)

ch@ berkata...

Utk pembelajaran xde masalah ngn gmbr2 tu kak. Nnt nayli dh pndai warna2 bolehla pinky2. Comella nayli.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...