16 November 2012

'LEMBAGA' di Sime Darby Medical Centre (SDMC) !

Kami tak terus balik umah lagi
Kami teruskan perjalanan ke Subang Jaya pulak
Melawat anak kawan (geng SERATAS) yang warded kat sana
Kesian, dekat seminggu kot kena warded kat SDMC tu
Harap2 cepat2 la Cik Meen sembuh!
(skrg dh kluar dh dr hosp. Alhamdulillah!)


MamaZN dan anak dara dlm kereta, otw ^_^


 Abg rileks sengsorang kt seat blkg ^_^


 Hero kami yang sangat sabar dgn kerenah MamaZN, ngee~


Masa kitorang sampai tu dah petang
Dalam kul 6 lebih gitu la
Dah melawat Cik Meen, borak2 sket
Tengok2 dah petang sgt2
Kami beransur la dulu

Dalam perjalanan nak pi kat kereta
Bleh plak terpandang kat luar bangunan SDMC tu
Awat la ramai sangat org berkerumun kat luar pintu?
Kerumun sambil mendongak tgk dinding SDMC 
Masing2 dok pegang hp
Rakam gambar @ rakam video agaknya
Ada apa ye?
Ada orang bunuh diri ke?
Takde pulak nampak kereta polis ke, kereta bomba ke...

Tapi takde pun 'org kita' yang tengok
Ramainya orang selain 'kita'
Wujudla perasaan ingin tahu
Jenguk2 la jugak
Tapi takde nmpk apa2 pun!

Beberapa hari kemudian PapaZN balik keje
Die citer la
Kawan kat ofis ada sembang2 pasal kejadian kt SDMC ni
Kawan dia cakap diorg nampak 'kak Ponti!'
Tu yang ramai kerumun tu
Tengok kak Ponti pun dah macam pesta? Ye ke....?
MamaZN agak kurang percaya di situ
Sebab kejadiannya petang dan ramai plak tu yang nampak

Jadiknya utk hilangkan rasa gusar
MamaZN pun ON Youtube
Search : Sime Darby Medical Centre
Rupa2 nya.............
Patut la takde 'orang kita' yang berkumpul sama
Korang nak tau, korang try la tengok ;)

Klik sini kalau nak tau ek ;)


p/s:
Taktau betul ke tidak

 

6 comments:

Nana berkata...

br tgk video dia
emm betul ke tak xtau la ek
tak tau sape virgin mary tu
gugel owh..br tau hahaa

PUANSTOBERI berkata...

derang nyer 'mother' tu.. akak baca kat porem cari tu hari. hihi.. siap nyalakan lilin katanya..

Wan Amira berkata...

alaa tak boleh tengok, office tak boleh bukak youtube

Salina@IbuAqil berkata...

Nad, komen 1st akak kat sini x msk erk td?!
Huwawawawa!!
Kena taip blk ni..
Ermmmmmm jap nak ingat blk jap..
Hah!!!
Huishhhhh!! Akak x berani tgk video tu..
Baca cerita ni pun udah gerun..
Penakut kak ina ni.. ;p
Nad, insya'allah x ada aral akak nak turun KL..
Sepupu akak bertunang 1/12/12 Sabtu..
So, Ahad pg sebelum blk Ipoh ingat nak jenguk eB..
Moh ler kita pegi skali nad..
Akak pun 1st time nak p umah eB ni..
Apa2 msg hp akak..
No ada simpan lg kan?! :D
Sorry dear lama x sggh sini..
Happy weekend & TC yer.. ;)

amiey lee berkata...

Ari tu ada kawan tunjuk gmbar..huhu mistiikkk

eima berkata...

ala youtube tak leh nengok..nk komen pun tatau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...