26 November 2012

Jemputan Kahwin Guna Poslaju :)



Hari Khamis lepas,
MamaZN terima surat dari Poslaju
Uiii..!
Terkejut gak la!
Sebabnya, kalu berbentuk bungkusan Poslaju, memang selalu la dapat
Tapi kalu berbentuk kad jemputan, ini adalah yg pertama :)

MamaZN tunjuk kat PapaZN
Kad jemputan kahwin yang MamaZN terima ni
PapaZN cakap,
Kad kawen kawan Ayang ni, dia pos guna Poslaju?
Ni memang kena pegi ni.. Kena!
Sampai camtu sekali PapaZN cakap :)
PapaZN pun dah siap buat revision dah map nak ke tempat kenduri, hehe


Cantek kad nya! Lain dari yang lain! :)


Siap bereben bagai!
Sangat kreatif!
Lagi la buat MamaZN & famili nak penuhi jemputan kawen ni ;)



Kalau ada kawan2 yang pegi jugak nanti
Wassap2 ek!
Kalu boleh,
Nak la jugak bersua muka, salam2 peluk2 cium pipi bagai ^_^
Hehehe...


p/s:
 Entry semalam yang ini dan yang ini banyak dpt feedback

Mintak maaf ye...
Takde niat pun nak main2kan kawan2
Tapi dah memang itu tajuk yang sesuai ;)
Pasni, tengok tajuk, terus baca isi tau! ^_^ peace!

9 comments:

mummy_ayu berkata...

cantik kad jemputan tul..memang lain dr yg lain...

Falsya berkata...

hite xdpt pun tau..hahahahaha..nadddd!!!...jemput2 dtg okayh..kite pun tuan rumah gak time tuh..leh kite laga2 pipi seround dua..gigit nayli beribu2 lemon..lepas geram..hahahaha..

eima berkata...

slalu dh dpt kad melalui pos ni ...
sbb kite paham kadang tu kawan2 tu tak sempat nk dtg jemput sbb jauh ..kena la pi sbb kawan tu ingat kat kite

Ya ALya berkata...

Hehehe....xdpt pun kad jmputan ni....so xdpt la nk laga2 pipi dgn nad.....

Zura@Iwan berkata...

sapa kawin Nad?

syawalsimpsons berkata...

sue pon dapat..kite G skali la...tp sue x pos laju...dier posto2 kat pakcik dier....kikikiki..mentang2 pakcik dier sblh blok je ngan sue....

ALoNa CintamaniszLite berkata...

kad jemputan kawen skang ni mmg cantek2. Kekadang rasa syg jer kalo dibuang lepas bila tarikh kenduri dorang dh lepas. Kalo mmg ada hobi kumpul kad kawen orait jgk tp akak takde hobi cenggini laa...huhu..

Nana berkata...

mcm kenal je kad kawen tu hahah

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sapa yg kawen ni....cantik kd kahwen dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...