08 November 2012

Istanbul Aku Datang!

 Ala.....!
Sukanya kat sume pelakon2 dia!
Lisa Surihani, Tomok, Beto Kusyairy!!!
Tgk iklan pun cambest jek citer ni
Lisa Surihani sangat comel!

 Arini kan citer ni mula ditayangkan
Teringin sangat2 nak tengok
Kali terakhir tengok wayang
Yang citer nya adalah pilihan MamaZN
Adalah Ombak Rindu
Lama dah tu! ;)

Best2 filem arahan Bernard Chauly ni
Sebelum ni Gol & Gincu (best citer ni!)
Pastu Pisau Cukur kalu tak silap (ni pun best!)




Papa, boleh tak.......? ;) 



Pelakon2 utama sume yg dah berumahtangga
Sape kate kalu dah kawen, saham jatuh?
^_^
MamaZN suka je kat tiga2 ni :)


p/s:
Aizat pun ada! =)
 

9 comments:

Sue-Rya Qistina berkata...

comel je lisa kan. hehehe. :)

♥cikmOt♥ berkata...

akak tunggu katerina...hehehe

Sidratul Muntaha berkata...

seb baek tak minat
ehehe..
tpi tgh tunggu the soar
citer korean
rain B belakon
hohoh..
mahunya runtuh jiwa raga klu tak dpt tgk..
*yelah tu ayu!

Nory Zoulkefle berkata...

suke tgk Lisa...comeyy

eima berkata...

hmmm seb baik tak minat tgk wayang ....klu tak mesti rasa nk terjah je kan

MamaYatie berkata...

tiba2 tang BETO tu besau fontnya...die hard fan nampak gayanya ni..hihi

rasa nak tengok jugak..beto mesti best kan..

zh-ena berkata...

mmg nampak comel lisa tu

Zura@Iwan berkata...

haizz comey tul Lisa...nnti pregnant, tenung muka lisa lama2...bb girl comey mcm dia..haha..berangan tul...hehe..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Best ke jalan citer dia??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...