16 November 2012

Geram Kat Budak2 Ni... Taktau Erti Penat!

Ni citer ari Sabtu aritu la...
Biasa dorang tak camni
Punya la lambat deme ni nak tido!
Biasa tu, kul 8-9 dah tido dah..
Ni dekat 11.30mlm masih sengih2 nak main2 lagi
Adui, sabar je la!

Hari Sabtu aritu kan kitorang banyak agenda
Jumpa blogger
Pegi The Mines
Pastu gi SDMC pulak
Pastu malam dinner kat kedai mamak
Memang ari Sabtu tu sampai umah dalam kul 8.30 malam gak la

Tapi budak2 ni
Elok je lepas mandi, tutup sume lampu
Dibantai nye main gelak2 lagi
Makin segar-bugar plak diorg ni, hihi









Nak tunggu mak nye marah jugak baru depa ni nak tido
Dengan Nayli, Nayli sekali kena marah, haha!
Sebab die yg kaco Abang Zack, sampai Abang Zack takleh tido!

Memang la esoknya Ahad, masih cuti lagi
(eh, macam la depa kena bangun awal tiap2 hari? =p)
Tapi Ahad tu kami ada agenda lain, yeay!
Nanti MamaZN stori
Itu sebab la nak diorg tido awal

Tapi bila nengokkan keadaan ini
Sayu pulak rasanya, huhu ;(



Habes pun citer Sabtu lepas!
Esok dah Sabtu balik...
Adeyh!
Ahad lepas punya stori tak up lagi ni, haha! =p

Okeh, hepi weekend! :)


8 comments:

eima berkata...

COMEY TIDO PELUK ADEK CAM FAHIM NGAN LAISHA JUGAK ABG TIDO ADEK KACO ..KLU ADEK TIDO ABG TAK BRANI KACO SBB MAMA CAM TARZAN ..HEHEH

Myra Jay berkata...

Alahai comelnyerrrrr Nayli 'renyih' cenggitu..
Macam nak cubit je pipi tu ;D

Falsya berkata...

Kite pun geram jugak nie..rase nak gigt2 je nayli..hahahaha

Lily@MamaZaraZareef berkata...

haha..diorang menurun dr mama papa jugak kot..gigih berjalan x reti penat..hehehe..nway,cumeinye bby nayli. dah tgah malam pon mcm2 memek muka dia buat

Chekgu Azrine berkata...

selamat berhujung minggu!!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

comel sgt nayli ni..mmg geram dibuatnya..geram tgk..hehe..

eh samalah peel nayli dgn Ziqry skrg ni, skrg ni Ziqry susah dh nak tido awal kul 11mlm pun x tido lg pastu dia yg lebih2 kacau abg dia smpai abg dia x leh tido..

suhaina laui. berkata...

lawo gigi nayli ;)...safiya br nk kuo yg atas ...

mamalieyna berkata...

Hehe..comel..amboi adik pulak ngaco bg smpai tokleh tido ye..kalau arif, dia yg sllu ngaco adik..tido plk, adik kena tidurkan dl, arif tido sma abahnye..abg biasa lewat tido..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...