19 November 2012

FM USS, Legoland & Bandung ~ TQ Alyyani! :)



Hadiah from Nayville dah sampai! :)
MamaZN dapat hadiah disebabkan INI :)
Seronok rasa, sebab dapat tambah koleksi FM :)

Ada FM dari USS, Bandung & LEGOLAND! :)
Tapi.......
FM LEGOLAND memang dah jadik hakmilik Zakwan nampaknya
 Asyik bawak ke hulu, ke hilir je, huhu!




Pintu peti ais dah penuh dgn koleksi FM
Kat umah baru nanti
Rasa2nya nak beli magnetic board pastu tempek sume FM-FM ni
Jadikkan hiasan kat living hall
Tu baru perancangan la, hihihi...


Ada yang tanya, FM tu apa?
FM tu Fridge Magnet :)
Dari berblog la tercetusnya hobi baru ini :)
BEST! 


9 comments:

mummy_ayu berkata...

setuju..peti ais Ayu pun dah penuh ngan koleksi FM hasil dr berblog nie..memang hobi yg best.. i like!!

zh-ena berkata...

betul tu bila berblog nie baru timbul hobi mengumpul FM :D

Gieyana berkata...

bestnyer..byk koleksi Nad..nantikan kak G punya lak..ekekeke..:-)

hazanis berkata...

comel!, :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Wah besh dpt FM, menarik FM Legoland tu..

betul2..dari berblog la minat kumpul2 FM ni, pergi kemana pun mesti nak cari FM ..

wah rumah baru, baru beli rumah ke Nad..idea magnetic board tu k.eija pun teringin nak beli tp x terbeli2 lg..

mamalieyna berkata...

Betul tu..dr berblog la dpt kumpul byk fm kan...free2 je dpt..best..tahniah nad .

wan nurul hezrina berkata...

nurul dah kumpul banyakkk fm tapikan bis semua pecah,merah tuh dia panjat kerusi n amik semua fm..pastuh jatuh n pecah.last2 takder mood nak kumpul

~♥ iella ♥~ berkata...

baru nk berjinak2 kumpul FM..syok gak bila tngk peti ais penuh FM ( baru ada 5 FM la...) Ada sapa2 nk kasi lg tak?? ish..ish..


http://fadthnwan.blogspot.com/

Mama Likha berkata...

kite pun sejak berblog lahh kenal apa itu FM nih hihihi... jd satu hobi lak kan :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...