21 November 2012

Cara Zakwan JAGA Baby...



Hmmmm, jaga la sangat, haha!
Selain jaga dengan cara main mainan sama2
Ni pun salah satu cara Zakwan jaga Baby Nayli ;)

Tengok video kat hp sama2 =p


Siap silang kaki Zakwan ni tau! ;)




Kejap je la pun!
Lepas tu Zakwan pakat tengok sengsorang!
Bijak, bijak... =p


Kesian Baby Nayli.. Hehehe...
Macam tu la kalau hari2 pun
Kalau PapaZN balik lambat dari keje
Memang MamaZN siap2 kan anak2 ni dulu
Pastu baru curi2 masa naik atas - mandi
Takkan nak tunggu PapaZN balik jugak baru mandi, kan?
Huhu!
Terpaksa la tinggalkan jugak budak2 ni kat bawah
Mintak tolong Zakwan tengok2 kan Baby Nayli


21 comments:

Axie04 berkata...

sopan abang zack

MrS. F!zA berkata...

zakwan dh besar leh jga adik dah..kalo darwisy dia lg kaco adik adalah..adik tgh tido ngiring elok2 dia p tolak bg telentang.. adik tgh baring elok2 dia p trik kaki ke depan smpi bergerak...ada sekali tu dia gurau ngn adik dia p ltk bantal atas muka main cak2..mcm nk luruh jntung tgejut sbb tknmpk adik..

Falsya berkata...

nayli muke pasrah je tuh nape tuh sayang?...hahaha

Sue-Rya Qistina berkata...

next time kalau bole jgn tinggalkan nayli atas sofa camtu. takut terjatuh je. coz it happened to my bambam tu. c kakak dah dpt hp leka terus tergolek adik dia kt bwh. mujur xde pape yg berlaku. huhuhu

MamaYatie berkata...

fuhh..silang kaki tu anak teruna u..
anak teruna ai (angah) takde der...duk kat meja makan kaki sebelah naik atas..aiyooooo

ALoNa CintamaniszLite berkata...

abg Z leh diharap. jgn risau...

@e_da berkata...

Amboiii ada style jaga adik ya... Heheh

mummy_ayu berkata...

ala..sweet..mula2 ok..tgk sama2..lama2 abg tengok sorang2..ha ha ha..mula2 sweet, pas tu lawak...

Nad..nanti bila Zakwan & Nayli dah besar sikit..mesti mcm Ian & Iris gak...
kadang2 ok..baik sgt..sejuk jer tgk..tapi kadang2..gaduh gak..rebut2 barang, pukul sikit2..but sekejab jer..pastu baik balik...
one day nanti..time tu..teringat plak masa diaorang kecik nie...

Lynn Hamzah berkata...

nasib baik zaqwan pandai jaga adiknya...bijak bijak...

ADEEYA berkata...

Heheheehe.. Tengok sorg tu mesti sebab dah syok layan cte. hee

mamalieyna berkata...

Hehe..biasalah tu..kira boleh dihrp jgk la tu..jnji adik tak nangis..

Adyshariz berkata...

baiknya abg dia... cute

Norhaizan hakim berkata...

Baguslah nad..kecil2 lagi sudah diajar untuk memikul tanggungjawab.

Gieyana berkata...

gigih zakwan jg adik...:-)

Mamamya berkata...

amboi..siap b'silang kaki abg zakwan..hehehe..

akak pun selalu curi masa nak mandi nad..nasib baik kakak mya mmg blh di harap utk jaga adik2nya... itu pun kdg2 mandi cincai jer sbb takut jd apa2 kan... janji baba balik mama dah wangi...eheheheee

Myra Jay berkata...

Sweetnya 2 beradik nie :D

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

suwitttttnyer abg jaga adik...tp napa muka dik kelat erk hehe

juelee berkata...

bam bammmm babt nayli.. geram nengoknye

wan nurul hezrina berkata...

nayli buat muka blur..hikhik nampak mcm ngntokjer dia.sib ada abang long tolong jaga

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

hehe..nasib baik nayli x nangis bila abgnya tgk video sorang, kalau Ziqry mesti dia tarik hp dr abgnya..sama2 nak menang..

eima berkata...

zakwan ngan fahim sama .... aku slalu buli fahim suruh jg adek ... mama nk mandi sidai kain mop lantai mama nk masak ...semua fahim
seb baik si abg tu rajin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...