28 November 2012

Amboi, Bukan Main Lagi Dia! =P

Dah VOTE kami? ;)


Semalam
Kita kesiankan dia sebab tak dapat main sama2 dgn Abang Zack
Tengok je Abang Zack dari jauh
Hmm, kejap je la
Sebabnya budak tecit ni mmg panjang akal
Kalu betul nak tu, dia cuba usaha gak sampai dapat

Tengok ni?!
Tengok la ni...
Ini tak tahan sangat sbb asek jadi pemerhati aje
Seboleh2 nak join Abang Zack, hehe


Macam boboy!
Sanggup tu! Hehe
Awak gegurl la, sayang... ;)


Bila dah kene tegur, merajuk!

Tu duduk bukan sebarang duduk
Konon duduk tu tanda protes la sbb kene tegur!
Tapi sebenarnya.............. mengutip!
Pastu masuk mulut tak tahan tu!
Geram jek! ;)


12 comments:

Wawa berkata...

hahaha. comel la Nayli ni! sanggup memanjat tu. sikit lg dah boleh lepas tu klu manjat. :p

Lynn Hamzah berkata...

hehehehe...dah agak dah nayli mesti berusaha nak panjat...comey2...

Norhaizan hakim berkata...

Tak lama lagi, makin pening la kepala nad dengan aksi2 baaby nayli.

Noor Izmaliza berkata...

amboi nayli ....
kemain die ...dah la bolat ggeram tgk CD tu

lieyalatif berkata...

KIKIKI...bijak2...ye laa mane tahan tgk abg zakwan enjoy main...tu die cannot tahan maaaaa heheheeh...

tang merajuk tu comey nad...ni ikut mama ni suke merajuk ni kan nayli kan heheheeheh

Falsya berkata...

baby nayliiiii!!!!!...nadd!!!..nnt kenduri diah dtg tau...nak gigit baby nayli..geram betul tgk peha die..hehehe

Mamamya berkata...

amboii...comelnya montot.. heheeee..

ieyda berkata...

amboi bukan main tggi lagi angkat kaki tu nak panjat tembok.....

comel je tgk budak2 merajuk kan...

Mama Likha berkata...

heeee drumstick tu tk tahan tu !

Nana berkata...

yallah geram nye
nak gigit skit bole x hehee

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

Geramnya ...aksi mcm2

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah kemain lg nayli nk memanjat bagai....dh la bam2 geram jer auntie nengok hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...