12 Oktober 2012

Zakwan & Nayli @ Langkawi

 Memang sesuatu yang pelik la kan
Bila kat umah
Nak bangun pagi punya la susah!
Kul 8.30-9 pagi baru la budak2 ni bangun
Pastu punya la susah nak mandi

Tapi bila kat Langkawi
Kul 6 pagi dah bangun terus duduk!
Zakwan siap makan kopok lagi
Sabo je la!
Adakah kerana perubahan cuaca atau..... kelaparan?
Hehehheeh

Pukul 6 pagi dah bangun
Chitchat chitchat anak beranak
Sembang2 gurau2
Sedar2 dah pukul 7.30 pagi
Time utk mandi!

Kul 8.30 pagi sume dah siap dah bleh trus pi breakfast :)
Kalu sebelum2 ni
Gi hotel, nak pi breakfast, Zakwan n Baby Nayli mesti tak mandi pagi
Haha!
Siap kena kejutkan lagi, hehe
 



Dah seronok berjalan
Pusing2 pulau
Ini la yang terjadi setiap kali malam
Elok je lepas mandi
Susukan Baby Nayli siap2
Kul 8-9mlm dah pakat tido dah
Zakwan pun ikut tido sama
Penat sangat la kot!
Penat bangun awal2 pagi satu hal
Penat round2 pulau lagi satu hal
Mana ada masa nak rehat... Malam je la pun ;)
Bila dah tido memang takde gerak2 tido lesak2 dah
Statik gaya itu je
Kalu berubah pun hanya sekali dua je kot hehe




Takyah cakap anak2
Mak pak nya pun 2x5 haha!
Sama2 tido secara berjemaah, hehehehe


8 comments:

Nigina berkata...

penat sangat tu ... kalau gina kalau g holiday mcamtu;ah gayanya...

ieyda berkata...

comel je nayli tdr...dekatnya zakwan tdr ngan nayli..ank2 ieyda xleh tdr dekat2..2-2 lasak
ieyda duk putrajaya...
nnti nk dekat majlis ieyda nk mintk address nad tau...hihihiiii

Alycia berkata...

budak 2 orang tu tido awai sbb nk bg peluang mama & papa honeymoon hehe...

Sue-Rya Qistina berkata...

tido malam kat hotel mmg best. sejuk je kan. tu yg buat malas nk bangun awal pagi esoknya tu. hahaha

*∽ IZAN ∽* berkata...

wallaaa syok nya pergi bercutiiiiiii...!!!! jauh jalannya nihhh. seronok la shopping mopping kat sana nanti ;)

Zura@Iwan berkata...

mmg penat sgt la tu..siang bjln sakan...then perubahan cuaca sm tu la..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

siang letih berjalan malam apa lg kan mmg jemaah betoi la anak branak tido hikhikhik

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

sweet jerk tgk 2 beradik ni nyenyak tido..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...