31 Oktober 2012

Wordless Wednesday : Nak Beli @ IKEA!

 Kalu tengok kat showroom nya
Complete set dengan 4 kerusi
Rumah baru nanti kecik dari yg sekarang
Saiz yang ni sedang elok la nanti ;)
Tak sabarnya nak beli!
 


9 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

rumah baru...dok mana plak nanti...

Aisy Nasiha berkata...

Nad nk pindah ke? Tak tggl di BSP lagi lepas ni?

syawalsimpsons berkata...

meja makan yang sedia ada tu kasi sue la..kikikiki....

eima berkata...

CM ai tlog jawab BSP jugak tp rumah sendri .... nad betui ke ...aku main teka je ....lalala

Gieyana berkata...

Nak jugakkk smbil angkt tngan..:-)

lieyalatif berkata...

murah tu nad...yg penting ikeaaaaa...sure cantik n simple....

alamak nak berpindah ke..selamat mengemas punggah barang tau heheheeheh

Sue-Rya Qistina berkata...

ehhh..murah tu!
bole la terjah ikea nnt.
dekat je pun ngan rumah.
saya pun ngah cari set meja makan ni.
tapi kerusi dia ade tempat sandar x?

Zura@Iwan berkata...

nak gak...lama x g IKEA...bila nk p haizz..p cuci mata pun jd lah..haha

Delimasari berkata...

IKEA - minat sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...