03 Oktober 2012

Wordless Wednesday : Bila ORANG SAKIT MEMASAK

 Aduiyai...
Bila pulak la PapaZN curi2 snap gambo MamaZN ni
Godek2 hp dia, ada plak nampak gambo ni, huhu!

Rasa2nya ni time bulan pose aritu
Ada 1 hari tu terrrrr sangat tak larat dibuatnya!
Demam
Memang nak jalan, nak berdiri pun rase lemah2 kepala lutut ni
Memang terrrrr babas jugak la pose hari itu, huhu!
 Kebetulan pulak pada hari yang sama
Takkan la nak kate cancel pulak 
Terrrrrr paksa la masuk dapo jugak! Huhu..!



Siap ber bangku lagi, tunggu nak masak ape tah time ni
Haha!
Lawak je nengok balik gambo ni
Adess..! =p


9 comments:

Falsya berkata...

Kite pun penah wat mcm nie gak..hahaha..kadang xlarat kan nad tp masak kene masak jugak..hehehe..

Axie04 berkata...

hahaha, syoknyer masak sambil bersantai

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Senyum k.atie tgk gambar ni...semangat gak tu,dlm dmm masak gak kat dapo.

kemma berkata...

nad..akk ingat nad dok dean lappy..kekeh..ropanya tgh mamasak..kihkih

sue zainun berkata...

su selalu wat camni bila pregnant sb xlarat la nak berdiri..huhu
tapi memula tengok seimbas lalu cam depan laptop pun ada..hahaha

Aisyah Husaini berkata...

semangantnya mamazn masak even tak sihat. kene jdkan mamazn idola memasak ni lau cm ni : )

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehehehe wani pun kdg2 masak sambil duduk atas kerusi juga...bila tgk gambo ni mmg nampak kelakar jg hehe

Zura@Iwan berkata...

alahai....mmg sggh x larat la tu...hehe

Liza berkata...

LIza ni kalu hjg2 sarat pernha gak la wat cenggini... Lenguh gak nak berdiri tunggu tu. Nak tinggal takut hangit lak. Hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...