23 Oktober 2012

Sayang... Nak Makan!

2 minggu lepas
Kitorang pi lepak umah kakak PapaZN kat Bangi
Kebetulan time tu mak pak mertua ku tersayang pun ada
So, ramai2 makan lunch kat sana

Esoknya,
Kakak PapaZN singgah umah
Nak hantar kek katanya
Terpikir jugak kek bday sape plak ni..?
Bila ditanya baru la tau...

Bibik kesayangan Zakwan & Baby Nayli belanja makan kek
Sempena bday Zakwan & Azeem (sepupu Zakwan) ek, Bibik..? ;)
Mekaseh Bik! Sedap kek ni ^___~

Kitorang dapat 4 bijik cup cakes
Macam2 design
Cantek2 plak tu... 
Sayang plak nak makan, hehe




Ni cantek, ada butterfly ngan bunga ;)


MamaZN cakap, eh Zakwan ada bird la!
Zakwan cakap, bukan la Mama, ni itik...
Opps! =p


Ni plak belon... Jangan pikir bukan2 ye kawan2 =p


Ni cantek, sejibun macam aiskrim
Zakwan makan ceri nye aje...huhu!


MamaZN yang kata sayang nak makan
Tapi yang sebenarnya
Dapat2 je cupcakes ni Zakwan dah terjah dulu
Tapi dia makan tang krim tu je
Pastu dah... Maknya pulak la yg kena abeskan, huhu!
 
 
 

5 comments:

Aisyah Husaini berkata...

wah cantik dan sedapnya kan rasa cam nak simpan wat perhiasan pulaknye

Ibu Lala berkata...

dulu memang rajin buat cc ni. sekarang ni malas pulak. kalau dulu membaking aje kejenye. ada musim kut..

creative kan orang2 yg buat cc nih..

LYAfrina berkata...

mde2 comel gini..mmg la syg nk makan..klo leh nk wak hiasan je kan..

mamalieyna berkata...

mmg comel jer... sayang nk mkn tu..^_^

Myra Jay berkata...

Bentuk belon yang unik...heheee :)

Kalau Myra sayang gak nak makan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...