28 Oktober 2012

Santai2 Sambil Keluar Peluh!

Petang2 weekend kalu takde wat apa
Kitorang pi la taman
Saje bawak budak2 ni
Kasik depa seronok sket
Terutamanya si Zakwan ni

Kalu tak pegi taman kat Tasek Cyberjaya tu
Kitorang pi taman yang dekat2 dgn umah je la
Tapi perumahan yang lain
Taman dekat perumahan kitorang tu dah rosak segala
Vandalisme!


Playground kat perumahan baru ;)


Zakwan bawak bola, main ngan PapaZN
Kadang2 mak nya pun join jugak
Sambil2 dukung Baby Nayli pi lari2 kejar bola, haha! =p


Muka hepi dapat naik buai ;)


Tapi bila soh naik skali main ngan Abang Zack, monyok plak dia...
Nayli, Nayli... ;)


Yang seronoknya pi taman ni
Selain Zakwan dapat main2, dapat jugak dia berkawan ngan budak2 lain
Tapi tu la...
Zakwan je yang nak berkawan
Kawan tu pulak, taknak sbb dah ada geng sendrik
Ksian Zakwan...

Lagi 1, MamaZN peratikan
Budak2 skrg ni
Walaupun baru jek tadika @ sekolah rendah
Tapi percakapan diorang cam budak besar
Perkataan2 yang tak sepatutnya pun depa dah tau guna dah...
Tah paham ke idak apa diorg ckp tu
Sabar je la...
Pengaruh sape ni..?
Kadang2 mak pak pun ada 'terlepas cakap' jugak kot...


4 comments:

amiey lee berkata...

nad...itula kan bebudak sekarang...tau tak kadang2 sarah pun mcm mak nenek..kalau dia marah sgt kat ashraf bila ashraf ngamuk ke apa ke.. nnti dia ckp "ish budak ni tampa kang" hahahahah kitorang punye gelak tgk mak nenek tu...

ch@ berkata...

meh abgZack kawan dgn auni. "oni suka kawan-kawan" - katanya. kes sama dgn abgZack jugala, dia yg suka berkawan org lain pandang2 je dia. kesian tgknya kekadang.

mamalieyna berkata...

tengok aktiviti nad n family ni, tetiba rasa mcm lama tak buat aktiviti ni.. herm..

seronok betul nayli dpt naik buai sorang2x..

*itulah..risau jgk .. anak ni kdg meniru mak jugak, mak jerit marahkan dia pun, diorang boleh tiru..huu~ arif la tu.. =P

Zura@Iwan berkata...

seronok ada playground kalau duk taman..umah flat x de..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...