01 Oktober 2012

Nampak Tak Yang PELIK?

 Kekekekekekeek...!
Gambar ni disnap masa 1st time makan Dominos Pizza
Giler lawak betul la Baby Nayli ni
Hahahaah!
Mak pak nye pun satu!
Bleh plak tak perasan

Kawan2 perasan tak...?
Senang jek kan nak cari menda yang pelik itewww, hehehe




Hahahhaah!
Ini la dia!


Ntah brape lama dah macam ni
Tak perasan langsung pun, haha!
Lagi sket nak tertanggal terus jek tu
Hihi...
Tu la, syok sangat mengadap pizza
Anak sendrik tak semenggah bleh plak lambat perasan ;)

Sebenarnya bak kata Eima kat entry ni
Baby Nayli dah tak payah pakai stokin
Hehehe...
Tapi tu la mak nya ni
Takut tumit anak nye berkerak cam maknye ke hape?
Hehehe
 Masih jugak dipakaikan

Tapi kengkadang la... 
Kalau hujan dgn malam
Masih lagi dipakaikan ^_^
Time makan pizza ni baru lepas hujan, tu sbb Baby Nayli pakai stokin, hihi

8 comments:

Falsya berkata...

lerrrr...canner leh xperasan tuh..hahaha..comell..gigit boleh x?..

@e_da berkata...

heheh tak perasan kan.. ralit mkn pizza... elok budak pakai stokin.. x masuk angin org tua kata

eima berkata...

alisha pakai time hujan2 yg sgt2 sejuk je ...klu die tido klu die berjaga ...mmg aku tak brani sbb kompom ade yg tergolek .... hahaha klu jln jauh aku pakaikan jugak ...sejuk econ

Zura@Iwan berkata...

akak dl...mmg pakaikan irfan stoking lg...hikss..sbb kn dia x pndai jln lg...then risau dia sejuk..kembong plak..hehe

yumielufya berkata...

comelll la Nayli walaupun stokin nak tercabut..tu la syok sgt mkn pizza..

mamalieyna berkata...

hehe.. hakeem pun sokmo jd camni,,,kaki dh tak muat//=P

hakeem pakai stoking time nak berjalan jer skrg..hee~

Gieyana berkata...

first time tgk pic dh pasan tang stokin tue..
Pstu kt pamplet pon gigih nayli mengunyah..ekekeke..:-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

lg sikit nk tetanggal stokin tu eheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...