25 Oktober 2012

Lepak Santai @ Taman Tasik Cyber

Sabtu baru2 ni
PapaZN ajak lepak2 kat Taman Tasek Cyber
Kali ni takmo main playground
For sure ramai giler orang!
Kali ni kita main beskal baru Zakwan & kasik ikan makan ;)

Lepas Asar kitorang bertolak
Sempat la panaskan makanan Baby Nayli
Pastu makan kat sana, hehe


Manja betul Zakwan skrg ni.. Sket-sket Mama je...


Sampai terpejam2 mata Baby Nayli hehe


1 more ;)


Ada roti dah nak expired
Dari buang membazir jek, kite buat amal jariah, heheheeh
Kasi ikan makan ;)
Ramai yang bawak roti2 expired ke sini
Haha!
Tapi ada jugak yang sanggup beli roti dari apek jual aiskrim tu
Tah bape sen tah...
Tapi memang syok la kasi makan kat ikan2 ni
Patut la gumoks-gumoks belaka ikannya!
Ramai kasik makan ;)


Semangat 2 beranak ni, hehe


Tu ikan nya!!! Besar2 gabak kot!!


Kitorang tak lama kat sini
30 minit je, huhu!
Walau kejap, tapi seronok ;)
Ada jugak aktiviti nak dibuat selain dok umah sesaje di hari weekend

Kalu idak..... Bosan kot!
Hehehe...

 

6 comments:

Sue-Rya Qistina berkata...

seronok kan pegi tempat2 riadah camni. hehehe

zh-ena berkata...

besarnya ikan..
agaknya ikan di kolam tu asyik mkn jea kan..tak putus2 org bg mkn

Asmar Arafad berkata...

bestnyer cuti2
saya dtg klik iklan anda sekali

CaDLyNN berkata...

dulu selalu lepak tasik shah alam bg ikan makan jugak..syiokkkkk :)

suhaina laui. berkata...

ms yg paling seronok kan ;)

Wari berkata...

kerap juga nad gi cyberjaya yea..tpi xprnh plak kite btembung kt ctu yek..wari rajin gak bawak anak gi ctu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...