08 Oktober 2012

Jangan Biarkan Hidup Anda Diselebung.....

Hehehehee...
Saje suke nyakat Baby Nayli ;)

Orang lain sume dah nak tido
Bleh pulak dia bangun tengah2 malam buta!
Time ni kul 2 pagi kot
Sedang elok tido nyenyak, dia bangun terus duduk camni
Alahai....
Pukul brape nak tido balik ni, Baby Nayli...?




Sebenarnya time ni masa Zakwan tengah demam
Zakwan terjaga dulu dalam kul 2 tu
Sebab lapar tapi takmo makan
Nak minum susu je
Tu yang Baby Nayli pun terjaga sama
Baby Nayli ni pantang dengar bunyi2 sket
Mesti terjaga


Sudahnya...
Baby Nayli tido sendrik malam tu, haha!
Tak larat dah mak nak tunggu dah, nak oiiitt!
 Aci tak?
Hihiihih ;)


7 comments:

ieyda berkata...

suka lah tgk nayli nie...senyum sentiasa...

Zura@Iwan berkata...

hahaha...kul 2am ajak main tu...penat omak ko nayli...

Lily@MamaZaraZareef berkata...

comel jek baby nayli berselubung..=)..nway, kite selalu jek buat..time ngantuk tk larat biasanye mmg budak2 tido sndiri..hehehe..tp diorang pndailah carik port tido celah2 mama..=p

Imaan09 berkata...

1-2 malam boleh lg..klu jenis y 'berjaga' tu.. adoii..bleh pengsan menjaganya..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

hehe...dulu akak masa anak kecik2 pun ada gak mcm ni. Dh menyusukan tp dorang tak tido gak..last2 akak tetido...dan dorang tetido sendiri.

Waney Zainuddin berkata...

jaga kul2? hehe kul brp la nak tido balik tu..

mamalieyna berkata...

aduyai...siap senyum lagi tu ha.. jgn selalu tau buat mcm ni, ponat mak..hehe~

manis tul bila senyum... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...