25 Oktober 2012

Happy 10 Months Old!! Saaayang Baby! ;)

Hari ni genap la
Nayli Az Zahraa - 10 bulan umurnya ;)
Ya Allah, pejam celik pejam celik je
Tengok2 dah 10 bulan!
Lagi 2 bulan dah setahun, huhu!
Kejap je rasa...
Sebak plak tetibe


Abang Zack sayang Baby Nayli, tapi Baby Nayli bo layan...


Dah menginjak 10 bulan ni
Macam2 peel, perangai, akal si Baby Nayli, hehe
Almaklum, budak nak membesar
Tapi kengkadang tu memang mencabar keimanan la, hehe
Paling yang MamaZN tak gemar skali
Bab kejar mengejar nak suap Baby Nayli makan
Lagi 1, bab nak turun kan Baby Nayli dari sofa
Baru jek turunkan, tengok2 dah naik balik...
Adoi, penat!
Bleh kurus mak camni, nak... Haha!
Boleh percaya ke kurus??
Setiap kali suap Baby Nayli makan
Setiap kali tu jugak la ada masuk 2-3 sudu ke mulut sendrik, huhu!
Cemane nak kurus!
Adoiyai!! =p
 

Mata layan TV :)


Takpela, Mama tak kesah...
Buat la cemane2 pun
Mama cuba lebih bersabar lagi pasni melayan kerenah Baby...
Biar la Baby Nayli membesar dengan sihat dan aktif ye sayang...
Mama sayang Baby!


p/s:
MamaZN suka sangat setiap kali 25 hb setiap bulan
Sebab tu tarikh memperingati tumbesaran Baby Nayli, hehe
Dan paling best, senang nak ingat sebab sama tarikh dgn PapaZN gaji!
Wakakaka! =p




3 comments:

syawalsimpsons berkata...

mmg muka bo layan sm abg zakwan yee

Sue-Rya Qistina berkata...

happy 10th months old nayli cayunk.gebus gebus kan badan tu lg ok :)

Zura@Iwan berkata...

dah 10bln nayli...mmg mguji kesabaran kan Nad...bdk2 mbsr mcm dorang ni...mmg akak lg kurus la..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...