30 Oktober 2012

DURIAN CREPE...Again!

Fenomena, fenomena, hehehe...
Kejap je rasanya fenomena durian crepe ni
Kalu nak dibandingkan dengan Burger Bakar tu :)
Walaupun kejap, tetap namanya fenomena
Apa de hal! =p

Mungkin sbb belum tiba musim durian
Pastu fenomena daging korban amik alih!
Haha!

MamaZN saje nak update
Sebab sebelum ni MamaZN ada citer pasal ada yang jual durian crepe area sini
Macam yang MamaZN citer KAT SINI


So...? Cemane...?


Emmm...
Ok not bad
Tetap ada rupa dan tetap ada rasa, hehe
4 ketul = RM10

Tapi.........................
Lagi sedap yang INI
Lagi gebu yang INI
Lagi lembut yang INI

Kalau saje2 nak buat rasa2, boleh la... ;)
Untuk 'menikmati sangat' tak kot...
Hehehe...

^_______^



p/s:
Sekadar berkongsi 
Mungkin MamaZN kata biasa2 je
Tapi orang lain kata sangat sedap
So, terpulang :)

14 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

akak beli kat norhayati ahmad kat fb tu...sabtu ni ada penghantaran lagi...dah tempah 4 pack..hahaha...

memang sedap...

eT berkata...

erkk..xpenah rasa lg kot...huhu

Imaan09 berkata...

nak jugak laa..

PUANSTOBERI berkata...

ramai nau yg suka menda ni yer.. akak tak berapa sker durian..jadi takde la plak nak rasa sgt menda ni.
eh.. burger bakar yg dah bertahun tu pun tak makan lagi. ahaha.

btul la akak tak suka makan. hihi

Wawa berkata...

sedap gler! selalu beli d curve zaman2 belajar dulu. pastu baru2 ni ade gak beli, tp berebut pulak dgn en suami. mula2 nak beli, en suami taknak, konon tak sama rase macam durian betul. bila dah rase, tak cukup satu bekas. haih!

Falsya berkata...

mmg betul2 fenomena kan nad durian crepe nie..:)

Sue-Rya Qistina berkata...

wah...bestnya!!!
saya mmg hantu doyan :D

syawalsimpsons berkata...

try la pulok kat sweetchat tu..pancake durian...sama je kot ngan durian crepe ni...mmmm...yg best tu, salut ngan cekelat...ikikik

Nana berkata...

xpenah makan
tingin plak nak rasa

-iLLa- berkata...

sebelum fenomena durian crepe neh kan..saya dulu slalu beli kt yg "INI" tu..kt situ mmg sedap....tp dulu kecik tau..skg makin tebal...dh la tebal, isi byk..rege pun ok kan rm10=6pcs..
suka sgt mango n cempedak selain durian..

Gieyana berkata...

Fenomena nih yg membuatkan i teringin nk rs...haizz!

Dorang ckp kalau simpan lm dh x sedap erk?

Mamamya berkata...

akak nak buat tp smpi la ni x jumpa org jual derian..huhuu kene tunggu musim durian lah nampaknya.

Zura@Iwan berkata...

haizz...bila nk dpt rasa ni Nad...buat akak jgn kepingin nih..hahaa...

mamaRIFQY berkata...

tak pernah lak rase durian crepe nii..bile nak try nii..kat trg ni tak pernah lak tengokk durian crepe nii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...