21 Oktober 2012

Durian Crepe @ IPC

Ada yang panggil durian crepe, ada yang panggil durian pancake

 Sedapnya...!!!!!!!!!!!
Giler sedap rupanya durian crepe ni
Ya Allah, sangat nikmat!
Memang WAJIB dirasa pada mereka2 yang suka makan durian
Bila dah sekali makan
Mesti lepas tu teringat2 dan terbayang2 akan kesedapannya
Betul.... Tak tipu! ;)

 Semalam pi jalan2 kat Ikea (citer later)
Pastu saje ajak PapaZN jalan2 IPC (Ikano) 
Selalu dengar & bace kawan2 yang pi IPC ni mesti beli durian crepe

Atas pengaruh rakan2 sebaya blog
MamaZN pun dah terjebak
MamaZN cakap kat PapaZN
Nak beli sikit ke banyak..? Beli banyak takut tak sedap
PapaZN cakap, 'Beli je la sikit... Kata nak buat rasa2 je

Pergghhh..!!
Memang rugi!
Patutnya beli 3-4 pack sekaligus, huhu!

Di saat ini, di kala ini
Masih lagi terasa2 kesedapannya
Nak pegi beli, cam jauh la pulak
Semata2 nak beli durian crepe ni jek...
Adoi, kempunan! Haha!
Kalah orang ngidam =p



Semalam beli 2 ketul ni jek = RM4
Patutnya beli yang 6@8 ketul tu (RM10)
Alahai.........!
Sedapnya durian crepe ni!
Minggu depan nak pi beli lagi! Yeay! ;)



10 comments:

norh berkata...

macam best ja.. nak try tapi jauh la.. :)

kemma berkata...

akk pon mmg tengah teringin gila mende ni...nak wat sndri takut xjadi better cari dlu utk rasa..huhu meleleh ayaq liuqq cekk

zila manaf berkata...

woahhhh terliuq ;p

mamalieyna berkata...

tak pernah try la nad.. boleh dipertimbangkan ni.. ^_^

deqlis berkata...

x pernah try lagikk...lps nie pasti terpengaruh kat sini pulak..tadi kat blog Kak Irma... adusshhh kena cari gak nie...terliur2x sudahh.. next week leh cari...hihi

ALoNa CintamaniszLite berkata...

tepen ni susah nak cari. para bakers pun tak buat lagi sebab duyan bkn musim..nak cari susah sket. kalo kat kl mgkn leh cari kat chowkit, hehe..

Akak dh try tgk resepi...misi mencari durian dlm polisterin tu lom mula lagi...durian tu yg penting..hahaha

Iela Fazielah berkata...

adus.. dah terus terliur.. kalau hubby ila ada..mmg ila kirim suruh dia gi bl kat ikano tu

cik chinta berkata...

xde jual kot sni T_T

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

crepe dh jd fenomena dh,,n satu gigitan msti nk lagi n lagi,haha baru try tdi,,memg maveles

rosidayu saharudin berkata...

mmg fenomena..sy tak menang tgn dpt order buat bisnes ni..klu nak cuba durian crepe sy, boleh la order.019 399 5119 .sy stay di shah alam.. 1 pck = 5pcs x rm 10..sori tuan punyer blog sy tumpang iklan..thx..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...