19 Oktober 2012

Dah Mula Dah..! Dah Mula..!


Ha....!
Tengok dia dah sampai mana..?
Tau dah kan apa dia nak buat..?
Kemain tau anak bertuah ni ;)


Bulat je bambam Mama ni ;)


Pandai ye buat projek sorang2 ;)


Muka bersungguh2! :)


Sebelah kaki dah lepas 1 anak tangga dah
Tapi kaki lagi sebelah blum lagi
Naseb baek la pagar utk tangga ni PapaZN dah pasang lama dah
Time Zakwan kecik2 dulu lagi
Tapi Zakwan masa kecik tak heran pun dengan tangga ni
Bila adik nya pulak... hmm, jauh berbeza perangai depa!




Owh, bestnye esok dah cuti weekend!
Mau ke mana..?
Tak sabar tunggu esok!
Harap plan menjadi ;)


Hepi weekend kawan2! :)


12 comments:

ieyda berkata...

xpadan ngan tecik nayli nie..cutenya bersungguh2 nk panjat tangga tu..
happy weekend n enjoy ngan ank2 ye...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kihkihkih nak panjat tangga yer..nasib ada tangga tu ka..kalu x mau dia usaha sungguh2 panjat tangga tu eheee

mummy_ayu berkata...

he he he..dah mula dah..careful yer sayang..

syawalsimpsons berkata...

mau kemana...?????sue duduk umah...yeeee...sedih pedih..kakkakak...seb baik la papaZN buat tu x rugi kan..ado kebaikan...zakwan x layan, nayli layan...

ellynadyra berkata...

geram tgk budak bam2 ni....mesti tengah lasak kan skang....salam kenal!

Iela Fazielah berkata...

ha jaga2... ni nayli ni panjang akal dia...bestnyer hujung minggu beriadah..ila kena keje fullday weekend ni...ada meeting..anak antar sentul n imran kena antar taska..siap kena byr ot lg ...huhu

Liza berkata...

Wah, dah melangkah Nayli
Azfar belum lagi nak mlangkah, baru berdiri2 ja..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

naylie ni mcm akak kecik2 dulu (mak akak citer, hehe) suka manjat...hehe..
Dh umur 5thn manjat pokok jambu bijik merah tu yg batang pokoknya hala ke anak sungai, hahaha..

Bagus naylie..otak sentiasa berpikir nk wat keje...

Gieyana berkata...

Lepas nie jenuh nad nk kepung nie...mcm2 nayli nk explore...:-)

ch@ berkata...

adli dh naik stengah tangga. mmg xterkawal. harap blk nnt abi dia dah pasangkan pagar. kalau dah blk baru nk pasang mmg nahas.

mamalieyna berkata...

hehe.. comel.. mmg gigih depa ni umur gini..

*nad, thanks eh, FM dh selamt diterima ^_^

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

sudah mau naik tangga ye nayli..

anak2 k.eija dua2 jenis pandai naik tangga sendiri, k.eija mmg x pernah pasangkan pagar dkt tangga rumah dan alhamdullillah x pernah jatuh..masing2 pandai naik tangga cepat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...