25 September 2012

Syyyy... Tengok Apa Dia Buat?

Syyyyy....!

Ni la keje Baby Nayli masa MamaZN sebuk nak masak2
MamaZN perati kan aje...
Hehehehe...
Sekarang ni suka sangat nak menyelongkar perkakas dapur
Mainan 2nd hand punya banyak
Nak main 'mainan' Mama nya jugak ;)


Mula2 tak perasan =p


Haaa...! Buat apa tu..?!! =)

Kita sebuk masak, dia pun sebuk nak ke dapur jugak
 MamaZN tak halang
MamaZN biar je, tp kene pantau jugak la
Time nak menggoreng memang MamaZN tak kasi Baby Nayli dok dapur
Takut kang tak pasal2 kene minyak panas plak, huhu!
Kasik masuk dapur bukan apa...
Saje nak biasakan
Kata gegurl......
Hihiihihihihiih ^_^


12 comments:

syawalsimpsons berkata...

ye kan....kasi dier gegurl lebey sikit...tu sebok mengemas la tu

JaSSNaNi berkata...

Ni la namanya belajar dari rebung.. :) hehehehe.. rajinnye dier...

ieyda berkata...

alolo comel je duk tolong kemas pinggan mangkuk tu...

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ berkata...

sama peel ngan kyreen ..siap leh tolong susun periuk belanga hehhe..
nayli dah beso rajin tu tolong mama kat dapur hehhe

Axie04 berkata...

amboi2 rajin sungguk budak tomei neh... x sabar nak mengemas ek

Zura@Iwan berkata...

adoyaiii...bkn kata bb Nayli..Irfan pn rajin masuk dapur main mainan mama dia..mainan dia ada...x nk main..huhu...

tu nk kata apa tu? dia tu boboi..haha

Salina@IbuAqil berkata...

Hik3!!!
Nad, tu namanya "ada anak dara".. ;)
Alolololo!!
Comeinya!!!! ;)

Ismi Iman berkata...

uit baby nayli lepas nh tolong mak wat kuih je la

*∽ IZAN ∽* berkata...

olololo.. dah nampak bakat nak tolong mama kat dapur tuhh!! baru betul anak dara namanye hi hi hi

mamalieyna berkata...

hehe..sgt kiut ok, gegel sibuk di dapur..hehe~

fieda berkata...

nk berkemas la tu ye..

kemma berkata...

haha..comeii je nayli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...