11 September 2012

Ringan Tulang, Alhamdulillah... :)

Time ni MamaZN takde di tmpt kejadian
Tengah masak bubur Baby Nayli rasanya, hehe

Sebelum kejadian ni
PapaZN bawak Zakwan pi potong rambut
Nampak ensem anak Mama ;)

Kebetulan AtokZN baru lepas potong rumput
Zakwan balik2 je dr potong rambut
Terus gi kat Atok nya
Hmmm, biasa la Zakwan
Bila balik kampung, tak lekang dgn Atok
Asek berkepit je la ;)

PapaZN citer...
Ingatkan Zakwan nak kacau Atok
Rupa2nya Zakwan nak tolong Atok bersihkan laman
Sapu2 rumput2 yang dah siap potong tu
Alalalllalaa...
Rajinnya dia! :)


AtokZN pakaikan glove kat Zakwan :)


Pandai jugak Zakwan kumpulkan rumput2 tu :)


NenekZN suruh Zakwan pakai topi 
Sbb time tu matahari dah mula menampakkan diri
Ewaahh, cam pantun! ;)


Alhamdulillah
Moga Zakwan terus ringan tulang macam ni sampai bila2 ^_^
Sayang kat Abang Zack!

Tetibe je teringat kisah yang ini, huhu!


p/s:
Lagi 3 minggu Zakwan nak 4thn, huhu!
Lagi 3 minggu jugak nak gi Cuti2 Malaysia, yeay!! :)

 

12 comments:

Nana berkata...

bole harap dah anak teruna
mia dia ada angin dia
kadang kita suh dia tak buat
tp bila kita xsuh tu la dia buat haha

JaSSNaNi berkata...

Assalamualaikum nad..
lama tak jengun nad kat sini.. dah besar nayli ye.. :) dah bape bulan nayli?
hmmm zakwan dah pandai dan rajin skrg ni.. ye la.. dah nak masuk 4 tahun kan... dah besar anak ibu tu..

syawalsimpsons berkata...

bestnyer rajin cuti2 malaysia...sue jugak la harapan...mmmmm.....baguih la zakwan ni rajin....

eima berkata...

hmmm wawan ni mmg besar nanti romantik orgnye ...hehehe

bunga_rose berkata...

ololo comelnye dia, rajin menolong atok ek

Zura@Iwan berkata...

rajinnya abg zakwan...:-)

anak yg baik nie..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

rajinnya zakwan, part tolong² bersihkan laman rumah ni samalah mcm Zaquan mmg cukup suka..

wah srnoknye nak g cuti2 malaysia, bercuti utk sambut besday Zakwan sekali la ni ye..

lia berkata...

Baguih nyer Zakwan...

P mana Nad.. Sibuk jer kita kan he3

mamalieyna berkata...

good boy~ insyaallah..moga2 anak2 bujangan kita rajin smpai besar..Amin..^_^

ADEEYA berkata...

Alahai Zakwan. Rajin. :)

mamafarah4 berkata...

wah rajin encem boy ni..acik cop jadi menantu acik nak tak..hehehe

Bionic women berkata...

bestnya dia dapat gi cuti2...
me ni merancang nak gi tapi mesti ada jugak halangannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...