21 September 2012

Puas Bila Masakan Dihargai :)

 Suka la tengok Baby Nayli makan
Rasa puas bila dia habiskan makanan masakan kita
(walaupun bubur nasi jek pun, ehhehe)
Kawan2 pun boleh tengok kan cemane dia nganga nak makan?
Heheheheh

Kalau kita kasi nestum
Baby Nayli taknak abeskan
Kejap je... Pastu dia dah sebuk nak main
 Beza la kalau MamaZN suapkan bubur nasi

Makanya
Kalu nak pegi mana2
Kena la pagi2 sebelum tu MamaZN @ PapaZN masakkan bubur nasi
Supaya senang Baby Nayli nak makan :)


Opss..! Ni bukan utk Baby Nayli
Ni PapaZN yang punya! =p
Bukan MamaZN masak ni! Ni makan kat mamak, hehe


Ni bekalan Nayli Az-Zahraa


Eksen la anak2, takmo tgk kamera, huhu! =p


 Tapi sekarang ni MamaZN dalam dilema
Aritu dah utarakan dah kedilemaan ini
Harap2nya dapat la kami handle nanti
Insya-Allah :)



5 comments:

Falsya berkata...

walaupun simple kan tp ttp puas..baby nayli tgk ape tuh?..;)

Zura@Iwan berkata...

betui...seronok kan bila mskan kita abis dimkn..tmbh2 anak2...hehe

#akak pon kalau pegi mn2..pagi2 sure kena mskkan mknan irfan dulu....

lia berkata...

Lia kan suka mkn nasi bubur campo carrot utk Amsyar dulu he3

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

mmg srnok bila anak2 suka mkn hasil air tgn kita w/pun mknan tu ringkas jerk kan..

wah nayli ni suka mkn ye, sama mcm ziqry jgk kuat makan :)

fieda berkata...

mmg seronok kalau anak2 suka makan masakan kita dn habis licin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...