28 September 2012

Model-Model Beraksi

 Sape je lagi pun model2 MamaZN
Kalu bukan model2 cilik MamaZN tu - Zakwan & Baby Nayli
Dan jugak model besar yang kacak lagi bergaya, haha! =p
Ni sume gambar2 time beriadah @ Taman Tasik Cyber tu


Zakwan ensem ala2 hiphop =p
Perasan tak Zakwan dah kurus..? Huhu!


Baru nak berangan ala2 berphotoshoot, Zakwan bikin spoil! Haha!
Zakwan jeles! ;)


Kemain lagi Baby Nayli gelak! :)


Percubaan untuk berdiri...


Jangan betulkan skrin pc anda
Ini memang PapaZN! Haha!


Zakwan dipaksa senyum!
Walaupun sebenarnya sebelum itu Zakwan jatuh beskal
Sebab tayar kecik beskal tu tercabut satu! ;)
Nampak sangat senyumannya tak ikhlas, haha!


Dan... Ini pulak kitorang ;)

Hepi & lega betul! :)
Walaupun dengan hanya buat aktiviti yang camni
Seronok tengok Zakwan hepi
Seronok tengok Baby Nayli hepi
Seronok tengok PapaZN pun hepi (sbb takyah kuar duet nak soping2)
Hahaha..!!
Rase cam wiken ni nak buat aktiviti camni lagi la...
Boleh ek Papa :)


9 comments:

syawalsimpsons berkata...

papa kata " boleh ja.."...kikikiki....

mmg betoi2 happy ni

mamalieyna berkata...

waah semuanya pun happy..itu yg penting ^_^

nak aje zakwan posing kan..arif dh takmo dah..susah benor dah.. kalu nak pun, ada je dia buat memek2 muka..hee~

eB berkata...

bolehhhhhhhh. hik3...

sue zainun berkata...

happy family..:)

*∽ IZAN ∽* berkata...

Debab nya Nayli!!!!!!!!!! geram gerammm!!! riadah kat taman cyber ekk? kitaorg pun lama dah tak di sana.. sejak posa hari tu rasanya uhuhuh

eima berkata...

wlu cam ne pun aku ttp berminat nk komen pasal nayli ... hahaha
nayli nampak ketot la dlm pic tu smm nampak kaki die berketoi2.... hihih comey

angahMia berkata...

so sweet! :)

ch@ berkata...

inilah aktiviti paling menjimatkan duit dan menyeronokkan dan menyihatkan.

Imaan09 berkata...

baby nayli kaler lari tema.. tp tetap shomelll.. berdiri jgn xberdiri.. peha sedappss tu mesti boleh punya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...