13 September 2012

Menerima JEMPUTAN KEHORMAT, Hikhik =)

Sabtu baru2 ni kami gi kenduri kawen Matdek
Kat belah Teluk Intan
Gambar nan ado
Sebabnya, 
Lagi syok menyembang dari amik2 gambo, haha! :)
Seronok sangat2 dapat jumpa kawan2 lama
Ada yang laaaaaama sangat tak jumpa
Kat kenduri tu baru le jumpa balik
Hehe...


Lepas dah balik dari kenduri Matdek
Ada la kawan2 yang nak beraya kat umah
Kami pun takde la siap2 masak sume
Dengan harapan - mesti diorg dh kenyang makan kt kenduri, hikhik =p
PapaZN just beli kuih muih dengan pisang goreng jek, hehe
Harap2 para tetamu kenyang la hendak-Nya :)

Tetamu kehormat :)
Makluman (kalau2 ada yg bertanya) VW tu bukan kami punye ^_^
Naim, saya tumpang cilok gambar! ;)


Ksian kawan2 dapat makan pisang goreng jek ptg tu, hehe


Sangat hepi bile dpt kumpul2 camni :)


Thanks korang sbb sudi datang beraya kt umah Pekan Baru
So, 
Kat umah BSP takyah buat makan2 la ek?
Hehehe... ^____^

5 comments:

Falsya berkata...

ptg2 mmg sedap pun dpt makan goreng pisang..hehee..

lia berkata...

Syok nyer nad hang dpt jumpa kawan2 lama...

Gieyana berkata...

bestnyer jumpa kengkwn lama..sure meriah.:-)

alyyani berkata...

ada bape umah nad?

syawalsimpsons berkata...

sanagt2 meriah...nantikan kemunculan sue sabtu malam ni K...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...