27 September 2012

Melawat KRU STUDIOS ^_^

 Hehehehhe...
Takde keje, haha! =p

Lepas jek beriadah kat Taman Tasik Cyber tu
MamaZN saje la ajak PapaZN jenjalan cari KRU ;)
Naseb baik PapaZN melayan kan aje kerenah bini nya ini, kehkeh!

 Peminat setia ni...!
Asal ada album baru mesti beli!
Dulu la... Masa zaman sekolah2 dulu, haha!
Sekarang tak, kuikui! =p


Dapat amik gambo kat sini pun jadik la, haha!


MamaZN paksa PapaZN amik gambo kat sini jugak, hehehhe =p


Kejap je pun
Sekadar nak amik gambar kat 'tugu' tu je, hehe
Sesambil tu sempat jugak la MamaZN menjeling2
Kot2 ada kereta2 hebat 3 saudara tu....
Hahahaha! Berangan! =p


7 comments:

ALoNa CintamaniszLite berkata...

akak suka masa album dia yg ada lagu dalam dilemma tu aje, hehe..

Mummy Ayu berkata...

wah..siap ada studio besar dah 3 beradik tu..Ayu pun minat ngan diaorg dulu..

psst...nanti bulan 11 jenjalan seremban tau... :-)

Mamamya berkata...

owhhh...suspen jerk..ingat melawat smpi ke dalam KRU studio..huhuuu

akak dulu pun minat jugak KRU ni... (pssstttt...akak minat yusry..kikikiii)

Ismi Iman berkata...

smlm kak nor g amik kak midah,yusry ciap parking lomborghini kt seblh n tegur kak nor..kembang2 hidung kak nor

syawalsimpsons berkata...

bila galmer ni..nak tunggu deme2 ni..mmg payah kan...padahal ad je deme2 ni kat situ...wahhh pose papazn gayo tak mo kalah...macam retis ko..kakkakkk

Wan Amira berkata...

samelah kite. dulu sanggup berjalan jauh sebab nak jadi the first one ade kru punye album

Zura@Iwan berkata...

peminat KRU ke nad? hehe....

bgmbr kt citu pon jadi la yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...