03 September 2012

Mainan Second Hand, Huhu! =)

Tu la dia bile jadik anak ke-2, 3, 4, dan seterusnya
Barang mainan yang baru2 bleh dikira dengan jari
Tak macam yang sulung
Kemain lagi aih! Ada tu tak bukak kotak pun lagi mainannya!
Sebab banyak punya pasal, huhu!

Sama la kesnya cam Baby Nayli...
Nak dibelikan baru mesti pikir 2-3-4 kali
Sebab mainan yang sedia ada Abang Zack punya tu masih elok lagi
Nak2 plak.
Mainan utk umur cam Baby Nayli ni sama jek dengan mainan utk baby boy kan?
So, main mainan Abang Zack je la ;)
Bukan Baby Nayli tau pun, hihiihiih...


Muka hepi dikelilingi mainan kalerful! :)


Alo, tomei2 ;)


Rambang mata suda... ;)


Ini kebiasaan Baby Nayli
Baca doa setiap kali nak buat apa2...
Hatta nak bermain sekalipun, haha! ;)
Gud girl ^_^


Jeling2 tv sket... Cambest jek! ;)


Okeh, Abang Zack dah peluk tu, maknanya mmg kena tgk tv dulu la ;)


Aktiviti 'membersih' dijalankan ;)

Nanti la, tunggu Baby Nayli dah besar sket
Dah paham nak main mainan
Mama belikan mainan baru ye sayang...
Anak patung ke, mainan masak2 ke, mainan doktor2 ke... ;)


Baby Nayli sekarang ni minat kat mainan kete2 Abang Zack, huhu!
Kalu Abang Zack tengah main, dia pun sebuk la nak kaco...
Memang 'kena' la dgn Abang nya tu nanti.. ;)
 


10 comments:

mummy_ayu berkata...

standard la tu...sama nasib ngan Iris la ..tapi..ada tapi tu..bila dah besar sikit nanti..mainan dia pun sama bnyak..sbb tgk mainan pink nie..best nie...mainan masak2..best gak nie...anak patung, beli lagi..jadi la banyak....mula2 rasa bersalah jer kan...

Imaan09 berkata...

tu aa..membazir je beli lain kan klu ada y lama..

Zue AnnaLeeya berkata...

samalah dgn anak2 akak nad..
semenya amik main yg abg kakak jerk...

syawalsimpsons berkata...

seronok tgk dier happy ngan mainan 2nd hand ni kan..takpe la nayli paham tu

Zura@Iwan berkata...

save la..x yah beli2 mainan dah...

akak beli gitu2 je mainan..sbb irfan ni mainan dia x mau sgt...nk main botol lah...periuk lah...haha

eima berkata...

alisha tak suka mainan ... die suka menjelajah..klu bg mainan die pgg pastu lempar sambil geleng2...hahaha keta besar abg die die suka....sbb leh tolak2

Sue-Rya Qistina berkata...

wahh...baguslah awk ye. simpan semua mainan abgnye. cam saya x sempat nk simpan sbb c kakak rajin kuarkan dari kotak. terpaksa la c adik main mainan masak2. kihkih

Gieyana berkata...

banyaknya Mainan..Nureen pon x der byk menan cmni..yg ado cuma keta kecik2 jer..ekekek..:-)

Cute Mum berkata...

rasanya adik dania pon camnie gaklah.. recycle mainan dania.. sejak ada ipad, mana nak pandang dah mainan.. tersimpan elok jer dalam kotak..

mamalieyna berkata...

cantik lg mainan peninggalan abg zacknye.. sesuai je tuk nayli si gegel..hehe~

belikan nayli bebear la, sesuai, comel~ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...