15 September 2012

Main GOLF Macam PRO | Gaya Itu Penting =P

Adoi la hai!
Tergelak2 MamaZN tgk PapaZN main golf  =)
MamaZN tau gelak je kan? Hehe
Tapi 2x5 jek ngan PapaZN, ahhaahahha!
Lagi tersasar jauh! =p


 Kantoi main golf tak pakai kasut, haha!
Tetibe terasa nak nyanyi lagu - Anak Kampung =p


Ni time beraya ke Manjung aritu
Umah mak sedara MamaZN
Merasa la PapaZN main golf buat pertama kalinya, hehe...
Selama ni pegang sabit jek, menebas rumput
Tu pun tak 'pass'
Ni kan pulak la main golf
Memang kena belaja lagi, hehe...

Zakwan jugak yang bijak
Bukan dia pukul bola tu
Dia kaut bola golf tu
Dari hujung sini sampai ke hujung sinun guna kayu golf tu
Terus masuk dlm lubang, hehe




MamaZN memang tak reti nak main golf ni
Hoki yang ala2 golf tu pun tak reti, hehe
Kalu kasik badminton ke, bola jaring ke, ok la lagi =p

Aritu kami dijamukan dgn macam2 juadah, huhu!
Mekaseh pada tuan umah ;)
Susah2 memasak semata2 sbb kami nak dtg ni
Terharu rasenya =p

Ada mi kari, puding karamel, rojak, kuih2 raya
Memang sodap ;)




Kat Manjung aritu
Beraya kat 2 umah
Dah sendat perut makan juadah kat umah pertama
Bertambah2 sendat bila beraya umah kedua, hehe
Umah kedua tu umah sepupu MamaZN
Dekat2 jek umahnya
Kat umah sepupu ni dihidangkan plak lontong!
Sampai2 dah makan lontong
Pastu kene 'tahan' plak dgn tuan umah soh balik pas Maghrib
Lepas Maghrib tu dijamukan plak dgn makan nasi
Memang bertambah2 sendat!
 Alhamdulillah kan.. rezeki
Sedap2 plak tu, tu yang bertambah2 makannya, hehe

Lama tak menimbang ni
Berapa la agaknya KG terbaru, huhu! ;)

1 comments:

Wan Amira berkata...

jangan tengok KG sampai habis raya ok hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...