21 September 2012

JJCM | Char Kuey Teow SANY :)

Aritu bleh pulak la terperasan
Nana IbuDamia upload gambar char kuey teow Mali's Corner kat FB
Uiiiiiii, memang da bomb la!
Tengok gambar jek pun dah terliur!

Disebabkan gambar itu jugak la
Bleh plak dah dekat2 nak tido, perut ni aktif berkeriuk2!
Dan-dan la terpikir kan char kuey teow Nana tadi
Adeyh! Parah ni, haha!

Mula la ngendeng2 PapaZN mintak tolong belikan
Kat BSP ni ada branch CKT Sany
Diorg cakap CKT Sany ni agak glamer jugak kat belah2 utara nun
Dan banyak jugak branch dia kat KL ni
Kitorang pun memang dah biasa beli kat CKT Sany ni
Sedap gak la...
Kalu rasa cam rindu2 jek kat CKT Sungai Dua tu
Memang sini jek la yang kami tuju, haha! Parah lagi! =p



Jadiknya malam tu
Pekena char kuey teow jugak la kami, haha!
Terpengaruh sudaaa... =P

Adeyh, tetibe lapo CKT!
Harus carik gak malam ni, hehe =)


9 comments:

Norhaizan hakim berkata...

CKT Sg 2 memang femes giler. Terutama bila weekend..dia punya crowd..fuyoo..org sanggup que untuk seat kosong.

eima berkata...

o0o aku rasa aku tau kat mana CKT sany ni ..ari tu ade lalu kat BSP lama sudah ...ade perasai gerai kat tepi taman tu kan

ch@ berkata...

tgk gmbr ni, mujur baru lps sarapan pagi. kot tak, mau juga kerah abi pi cari. hehe...

Sue-Rya Qistina berkata...

kami pun peminat tegar sany char kue teow ni tau. kat area rumah kami je dh 3 caw diorg bukak. mmg mabeles rasa CKT nye kan!

Imaan09 berkata...

adoi..jauhnya.. otw balik utara boleh la singgah ni..haha

syawalsimpsons berkata...

CTK mali's tu mmg terbaik...sue rajin ajak kengkawan sue tmpt nana slaloo G tu

lia berkata...

Ingtkan nad p ckt sany kat kg subang sbb cni pon ada 1... Tp mmg best gak ckt sany ni

Zura@Iwan berkata...

CKT sany tu mmg tkenal belah utara..png byk gk..

#akak x brp minat sgt CKT..hehe

mama tisya berkata...

rindu CKT sg dua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...