25 September 2012

Jalan-Jalan Cari Pasal @ JUSCO CHERAS MAHKOTA

 Hari Sabtu aritu
Sebelum sampai umah abang PapaZN
Sempat la jugak kitorang singgah Jusco Mahkota Cheras
Hehehhee
Takde tujuan pun
Saje jalan2 cari pasal, haha!

Sebab kalu nak gi umah abang PapaZN
Mesti akan lalu Jusco ni
Tu yang ajak PapaZN kejap
Saje nak tengok cemane keadaan dan suasana nye
Hehe
Sebelum2 ni asek lalu jek
Tak penah pun terpikir nak singgah




Hmmmmm...
Kalu dah niatnya nak jenjalan jek
Memang takde beli apa2 la, haha!
Round2 jek, pastu balik
Hihihiihi...
Tu pun untung la jugak ada rezki Zakwan dpt biskut Julies FREE =P


Melayan Zakwan :)


Biasa2 je dalamnya
Takde la sehebat Jusco2 lain yang penah MamaZN pegi
Tapi untung la orang2 sekitar Bandar Mahkota tu
Sebab ada Jusco, hehehehe

Macam Bandar Saujana Putra ni takde apa2 pun lagi
Akan2 datang tak pasti la pulak ;)
Kalu ada pun satu hari nanti...
Mesti harga rumah makin meningkat!
Konfem!


7 comments:

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ berkata...

dah sampai bandar mahkota nape x singgah umah kita huhu dekat simpang TNB je tau ... a;ah jusco sini x hebat mana pun kami rela pi jusco belakong lagi hehhe

syawalsimpsons berkata...

tak beli paper pon seronok berjalan kan...kikikiki...

"mama saya seronok naik kete ni.."

kikikkikikikiik...teringat je kat zakwan ni

Sue-Rya Qistina berkata...

saya suka jln2 n shopping kt jusco. blm penah smpi jusco mahkota cheras lg. hehehe

NASZ berkata...

saya suka pergi jusco. tak tau kenapa. huhu.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

fieda berkata...

tak pernah sampai lagi..jusco cheras selatan pernah la gi..

Delimasari berkata...

lom smapai juga ke situ

Zura@Iwan berkata...

jalan2 cari pasal? hahaha...

sbr je nad nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...