03 September 2012

Bertuah Punya Zakwan, Haha!

Aritu time gi umah Ayah Ngah MamaZN @ Hulu Langat
Zakwan bukan main seronok la
Sebab dapat main dengan dua pupu nya tu
Tapi ksian, sume2 pun pompuan, heheheh..
Takpe, it's ok.. Takde salahnye pun
Dua pupu Zakwan pun sume2 nya peramah belaka
So, Zakwan takde la rasa janggal :)

Tapi Zakwan ni mmg bikin Mama dia segan jek, haha!
Sebabnya, ada ka patut dia suruh kawan tu yang bawak beskal!
Yang Zakwan jadik bos dok belakang as pembonceng jek, haha!
Tak gentleman langsung, ekekkekeeke! =p
Naseb baek la kawan tu sangat sporting :)

Tengok Zakwan! :)


Kemain tau! ;)


Alhamdulillah, pandai Zakwan berkawan
Walaupun saaaaaangat jarang jumpa dua pupunya itu :)

Seronoknye jadik bebudak!
Takde banyak mende nak kene pk, hehe...

Selamat bekerja kawan2..!
Lemau rasenya bile nak jalankan rutin harian semula
Lepas dah cuti panjang 3 hari, huhu!

7 comments:

Imaan09 berkata...

loiiikke bab kelemauan tu..sama!

mummy_ayu berkata...

wah..bukan main lagi Zakwan...seronok ye main2..

syawalsimpsons berkata...

seronoknyer zakwan bermain2 erk...dah pandai berkawan tu

eima berkata...

taktik zakwan je tu .... nk peluk anak dara tu ...kikiki

ok la tu zakwan pandai berkawan cuba suruh fahim die ...dok dediam lagi die rela .... pemalu amat

ch@ berkata...

budak-budak kakNad, janji dpt main janji ada org layan dia bermain, sukala.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

taktik Zakwan tu..hehe..

betul tu kan srnok jadik bebudak ni..

mmg mls pun hari ni nak mulakan keje, mcm k.eija ni kiranya baru mula nak keje jgk ler sbb sblm tu seminggu berkursus..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Tp kan...kekadang budak pempuan ni dia suka kayuh lagi dari dok belakang, hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...