02 September 2012

Gurau Senda Dgn Papa :)

Baaaaa chak
Haha, PapaZN bergurau senda dgn anak dara :)
Siap main tutup2 lagi ngan towel
Ekekekkekekek..!
Suka MamaZN tgk anak beranak ni, hehe



Baby Nayli ni memang
Kalu ada PapaZN, memang nak dgn PapaZN jek
Lagi la kalu dok dalam buai
Dia takmo kalu MamaZN yang tidokan dia, huhu!
Kalu dgn PapaZN, kejap jek dia dah tido
Pandai memilih budak ni ;)


8 comments:

NUR berkata...

Comelnya main main..

Imaan09 berkata...

Alaa.. Nak beli walker gak la utk nouri

Ya ALya berkata...

Anak gegirl mmg manja dgn ayahnyer... Ya dua 2 anak gegirl mmg manja dgn ayah...

eima berkata...

jgn kate nayli je ...alisha pun sama .... menyampah aku .. kadang tu jd ibu ni aku jeles jugak sbb fahim kan die nk kat aku je .. cam tak leh terima kenyataan plak yg alisha tak mo sgt kat aku .... smlm dlm keta die bantai m=nangis teresak2 sbb nk pi kat apaknye yg tgh bw keta semata2 kes aku gomol2 cium2 die ...eeiii hahahaqha

ch@ berkata...

anak perempuan mmg dgn ayah kak. auni jarang buat perangai bila dgn abi, bila dgn umi mcm2 aksi yg memeningkan kepala. Adli tak suka tidur ngn abi, dia akan cari emak dia juga.

MRS. K berkata...

anak papa....

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Alahai tomei nye nayli ni..

ok la tu anak2 rapat dgn papanye..senang gak nnti mama dia nk buat keje lain kan...

QasehnyaRania berkata...

so sweet dua beranak ni ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...